Hallo
Ik heb een applicatie (VB6.0 32bit development, dit kunnen we vergelijken met een VBA in Excel 32bit )
Ik heb een "object" van het type ImageList dat ik gebruik om de previews van de geselecteerde bestanden weer te geven (ik haal de preview afbeeldingen uit de Windows verkenner)
het werkt prima met CATIA V5 / Autodesk CAD-bestanden Maar mijn code werkt niet met SolidWorks-bestanden
(het is een 32-bits code die werkte met een 32-bits versie van SolidWorks, maar nu met alleen een 64-bits versie :-( )
Is er een manier om de voorbeeldafbeelding van een SolidWorks-bestand te herstellen, in een VBA (in 32-bits)
--
Ik vond "PreviewDoc" (zie hieronder), maar het lukte me niet om het te gebruiken (je moet een DLL compileren en ik begreep niet hoe ik het afbeeldingsobject .....) kon krijgen)
=> heeft iemand van jullie ooit iets soortgelijks gedaan?
--
Toen dacht ik eraan om een afbeelding te genereren, maar toen ik testte, vond ik de verwerking tesmps super lang, om nog maar te zwijgen van de weergave om in ISO te zetten en opnieuw te focussen .....
--
Voorbeeld van PreviewDoc-code
Dim instantie As ISldWorks
Dim HWnd als System.Integer
Dim FullName als System.String
Dim waarde Als System.Booleaanse
waarde = instantie. PreviewDoc(HWnd, volledige naam)
Parameters
- HWnd
- Venstergreep waar u de voorbeeldbitmap wilt weergeven; Deze aanwijzer is niet geldig voor alle processen; daarom werkt deze methode alleen als uw applicatie is geïmplementeerd als een DLL
- Volledige naam
- Volledige padnaam van het document naar voorbeeld