[API] - Vraag de gebruiker om een actie uit te voeren in SW (selecteer bijvoorbeeld een gezicht)

Hallo

Ik heb een macro die geïndividualiseerde onderdelen exporteert in een CSV in DXF.

Voor volumedelen exporteer ik alleen de annotatieweergave met de naam "DXF". Dus:

bRet = swPart.ExportToDWG2(dxfFilePath, filePath, swExportToDWG_ExportAnnotationViews, True, varAlignment, False, False, 0, varViews)
                                        If bRet Then
                                            debugNlog ("On a exporté la pièce de volumique en DXF:  " & dxfFilePath)
                                        Else
                                            logStatus = debugNlog("ERREUR DXF Volumique: La pièce " & dxfFilePath & "   Config = " & sConfigName & " n'a pas été exporté", "error")
                                            logStatus = debugNlog(filePath, "error")
                                            swApp.SendMsgToUser2 "ERREUR DXF Volumique: La pièce " & docTitle & " n'a pas été exporté" & vbCrLf & "Créez une vue nommée DXF pour corriger le problème", swMbWarning, swMbOk

Ik wil graag dat de macro wordt gepauzeerd en dat de gebruiker de weergave kan maken terwijl het onderdeel open is (klik op een gezicht en klik vervolgens op een macroknop die het maken van een annotatieweergave met de naam DXF activeert), waarna de macro de export opnieuw probeert, aangezien het deze keer in orde is, gaat het verder naar de volgende kamer totdat het terugvalt op een kamer die dit uitzicht niet heeft en hetzelfde, de gebruiker maakt het live.

(Ik ben natuurlijk van plan om bij de lancering de keuze te maken om te weten of je de gebruiker moet vragen, of in de "stille" modus moet zijn om je werkstation te kunnen verlaten zonder dat het de verwerking blokkeert.

Heeft u een techniek om de gebruiker de hand terug te geven in SW en vervolgens op een knop "doorgaan/hervatten" te klikken?

Bij voorbaat dank

Probeer dit eens.

exporter.zip
1 like

Hallo

Een beetje lezen HIER om u in staat te stellen uw macro te pauzeren.

Aan de andere kant, waarom zou je dit in 2 macro's willen doen? Is het niet beter om te controleren of uw DXF-weergave bestaat en vervolgens een voorwaarde in te stellen om uw verwerking naar een functie te sturen om deze DXF-weergave te maken als deze niet bestaat voordat u doorgaat naar uw DXF-exportfunctie. U hoeft alleen maar te pauzeren aan het begin van de functie voor het maken van DXF-weergaven door de gebruiker te vragen het gezicht te selecteren.

Vriendelijke groeten

1 like

Bedankt d.roger, ik vermoedde dat je een goed advies zou zijn.

Ja, natuurlijk heb ik op dit moment twee macro's, maar ik ben van plan het te doen zoals je aanbeveelt!

Met vriendelijke groet,