Hallo
Ik heb een macro die geïndividualiseerde onderdelen exporteert in een CSV in DXF.
Voor volumedelen exporteer ik alleen de annotatieweergave met de naam "DXF". Dus:
bRet = swPart.ExportToDWG2(dxfFilePath, filePath, swExportToDWG_ExportAnnotationViews, True, varAlignment, False, False, 0, varViews)
If bRet Then
debugNlog ("On a exporté la pièce de volumique en DXF: " & dxfFilePath)
Else
logStatus = debugNlog("ERREUR DXF Volumique: La pièce " & dxfFilePath & " Config = " & sConfigName & " n'a pas été exporté", "error")
logStatus = debugNlog(filePath, "error")
swApp.SendMsgToUser2 "ERREUR DXF Volumique: La pièce " & docTitle & " n'a pas été exporté" & vbCrLf & "Créez une vue nommée DXF pour corriger le problème", swMbWarning, swMbOk
Ik wil graag dat de macro wordt gepauzeerd en dat de gebruiker de weergave kan maken terwijl het onderdeel open is (klik op een gezicht en klik vervolgens op een macroknop die het maken van een annotatieweergave met de naam DXF activeert), waarna de macro de export opnieuw probeert, aangezien het deze keer in orde is, gaat het verder naar de volgende kamer totdat het terugvalt op een kamer die dit uitzicht niet heeft en hetzelfde, de gebruiker maakt het live.
(Ik ben natuurlijk van plan om bij de lancering de keuze te maken om te weten of je de gebruiker moet vragen, of in de "stille" modus moet zijn om je werkstation te kunnen verlaten zonder dat het de verwerking blokkeert.
Heeft u een techniek om de gebruiker de hand terug te geven in SW en vervolgens op een knop "doorgaan/hervatten" te klikken?
Bij voorbaat dank