API: Zapisywanie zespołu jako części

Witam

Chcę wykonać małe makro, które pozwoli mi zapisać zestaw zespołów w częściach. Czy masz jakiś pomysł, jak mogę to zrobić?

Jestem nowy w programowaniu Solidworks, jednak znam już dużo języka VB (Vba, vbnet, ...).

Z góry dzięki,

Gautier

Witam

Czy właśnie próbowałeś nagrać makro? Narzędzia/Makro/Zapisz

Tak, a oto kod:

Ustaw swApp = _
Aplikacja.SldWorks

Ustaw część = swApp.ActiveDoc
Ustaw część = swApp.NewDocument("N:\- biblioteka solidworks -\base solidworks\pieces_DMI_2011 .prtdot", 0, 0, 0)
swApp.ActivateDoc2 "Część5", Fałsz, longstatus
Przyciemnij myModelView jako obiekt
Ustaw myModelView = Part.ActiveView
myModelView.FrameLeft = 0
myModelView.FrameTop = 0
Ustaw myModelView = Part.ActiveView
myModelView.FrameState = swWindowState_e.swWindowMaximized
swApp.ActivateDoc2 "Zespół koła pasowego luźnego. SLDASM", Fałsz, longstatus
longstatus = Part.SaveAs3("C:\a_travail\Gniazdo do zdejmowania pokrywy\Zespół koła pasowego luźnego. SLDPRT", 0, 0)

Witam

Instrukcja, której należy użyć, to klasyczna instrukcja zapisywania jako z kilkoma parametrami:

Możesz określić dodatkowe opcje Zapisz jako za pomocą ISldWorks::SetUserPreferenceIntegerValue. Na przykład:

' Zapisz złożenie jako część wieloobiektową i zapisz powierzchnie zewnętrzne jako obiekty powierzchniowe

swApp.SetUserPreferenceIntegerValue swSaveAssemblyAsPartOptions, swSaveAsmAsPart_ExteriorFaces swModelDocExt.SaveAs "H:\Assem1.SLDPRT", swSaveAsCurrentVersion, swSaveAsOptions_Silent, Nothing, nErrors, nWarnings

-złoto-

' Zapisz wszystkie arkusze rysunków w aktywnym dokumencie rysunku jako plik eDrawings

swApp.SetUserPreferenceIntegerValue swEdrawingsSaveAsSelectionOption, swEdrawingSaveAll swModelDocExt.SaveAs "H:\Grid.edrw", swSaveAsCurrentVersion, swSaveAsOptions_Silent, Nothing, nErrors, nWarnings

Wiosna:

http://help.solidworks.com/2012/English/api/sldworksapi/SolidWorks.Interop.sldworks~SolidWorks.Interop.sldworks.IModelDocExtension~SaveAs.html