[Interfejs API Solidworks] Nazwa zespołu nadrzędnego jak w BOM

Witam

Posiadam pewną wiedzę na temat VBA, ale jestem nowy w API Solidworks i muszę zmodyfikować makro kolegi, uruchomione na rysunku z wybranym komponentem.

Oto, co wydaje mi się być problemem z kodem:

swEnt = swSelMgr.GetSelectedObject5(iSel)

swSelComp = swEnt.GetComponent

swSelModel = swSelComp.GetModelDoc

Nazwa = swSelModel. GetTitle (DostaćTytuł)

Nazwa zawiera następnie nazwę wybranej części, gdzie chciałbym zwrócić nazwę jej zespołu macierzystego, ponieważ bryła bardzo dobrze sprawdza się w zestawieniu komponentów.

Zaznaczam, że kod działa, gdy konfiguracje zestawu są ustawione w następujący sposób:

Wyświetlanie komponentów potomnych używanych jako podzespół: "pokaż"

i że chcemy go zmodyfikować tak, aby działał również wtedy, gdy ustawimy na "ukryj"

Dziękuję za wszelką pomoc, której możesz mi udzielić! 

Błędna odpowiedź...

Proszę umieścić kod w całości, jest łatwiejszy do zrozumienia, nawet jeśli w tekście mówisz tylko o części.

Ale w rzeczywistości nie jest to część, która dotyczy twojej prośby. (Otrzymujesz nazwę wybranej części w złożeniu)

Pełny kod ma kilka tysięcy wierszy, ale ta część jest niezależna, po prostu wyciąłem kilka poprzednich linii, które zajmują się wieloma wyborami. 

Zaraz po skopiowanym fragmencie porównujemy wartość nazwy zmiennej z każdym oznaczeniem w nomenklaturze. I oczywiście, ponieważ zestawienie komponentów pokazuje tylko nazwę zespołu nadrzędnego, wszystko się zatrzymuje. 

Jeśli dobrze rozumiem Twoją odpowiedź sbadenis, tak długo, jak komponenty potomne są ukryte w konfiguracji mojego zestawu, żadna metoda zastosowana do swSelModel nie będzie w stanie "przejść" do właściwości rodzica? 

Szukałem czegoś w rodzaju swSelModel."GetParent", który pozwoliłby mi wrócić do właściwości górnego zespołu tak jak w mojej nomenklaturze.