Verschijning in animaties

Hallo 

Ik wil graag kamers in kleur in een animatie plaatsen, maar als ik met de rechtermuisknop op de kamer klik om de kleurbeheerder te vinden, verschijnt deze niet in de lijst...

Ik ben niet erg bekend met animaties, dus ik volg de tutorial in // maar hier zit ik vast...

Enig idee om me te helpen?

Bedankt

capture_1.png

Hallo

De kleur moet in het 3D-model worden ingesteld voordat de animatie wordt gebruikt.

Aan de andere kant, als je onderweg van kleur wilt veranderen tussen twee sequenties, is het meer katoen.

Vriendelijke groeten

2 likes

Bedankt Zozo_mp, maar ik zie geen verschil. Ik heb geen toegang tot het weergavepictogram als ik in Motion Research ben. Wanneer ik de tutorial doe, werkt het zonder problemen en ik begreep hoe ik de kleur bij de gewenste stap kon veranderen. Maar in mijn montage werkt het niet hetzelfde:(

Goedenavond @Libellule944

Sorry! Maar ik heb overal toegang, hetzij op de afbeelding, hetzij door met de rechtermuisknop op het onderdeel te klikken. Het is dan mogelijk om één zijde van het onderdeel of het hele onderdeel te kleuren.

Vriendelijke groeten

PS: Heb je geen studentenversie?

2 likes

:( ik de weergavesleutel in de bewegingsstudieboom heb, maar niet in de bouwboom?

Hallo @Libellule

Bekijk de bijgevoegde afbeelding, klik gewoon op deze  > in functiebeheer.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo Zozo_mp

Sorry dat ik dacht dat ik je gisteren had geantwoord, maar ik ben vast vergeten :(

Dus ik zei dat je in de bijlage van mijn eerste boodschap kunt zien dat de tabel met verschijningen goed ontwikkeld is, dus voor mij komt het daar niet vandaan.

Hoe dan ook, gisteren na het heropenen van mijn assemblage was de functie aanwezig, dus ik kon mijn animatie afronden. Het zal dus een mysterie blijven.

Bedankt voor de tijd die je me toch hebt gegeven.

Vriendelijke groeten

1 like