Ik heb een SolidWorks-assemblage met verschillende kleuren voor elk van de elementen. Hoe kan ik bij het opslaan in eDrawing bepaalde kleuren behouden? Inderdaad, bij het opnemen onder dit formaat is er alleen grijs en zwart.
zie deze link http://help.solidworks.com/2012/French/eDrawings/Textures.htm?id=97a6dbfd66d54ab8b6d0f0d2117984e5
eDrawings ondersteunt SolidWorks RealView-verschijningen en -scènes die zijn opgenomen in onderdeel- en assemblagebestanden die zijn geïmporteerd of gepubliceerd vanuit SolidWorks 2009 of later. Als u RealView in eDrawings wilt bekijken, moet u de optie Visuele kwaliteit Prestaties, met reflectiesselecteren .
Ondanks de validatie in de Performance-optie van "Visuele kwaliteit, met reflecties", heb ik nog steeds niet de kleurweergave in het eDrawing-bestand...
Hallo, ik had dezelfde zaak omdat het uiterlijk van mijn assemblage niet goed was geconfigureerd voor elk onderdeel, dus hij zette alles in grijs.
De tekening neemt de uiteindelijke kleur in beslag en niet per se de stukken. In uiterlijk classificeer ik op hiërarchie om te vinden waar de zwakke schakel zit