Oproep voor getuigen voor het myCAD-evenement

Hoi allemaal

Maakt u gebruik van SOLIDWORKS Simulation, PDM, myCADservices Premium, DriveWorks of 3DEXPERIENCE oplossingen, 3D-print u uw onderdelen...? Bent u geïnteresseerd in het delen van uw gebruik met andere gebruikers? Wees getuige van het myCAD-evenement georganiseerd door Visiativ van 13 oktober tot 15 november !

Presenteer via een ronde tafel de oplossing die u gebruikt, onder begeleiding van een Visiatv-expert, in de stad van uw keuze! (Alle data en steden zijn beschikbaar op: https://www.visiativ.com/actualites/actualites/mycadday-2022-event/)

Het idee is om in een paar woorden uw aanpak te vertellen: Waar begin je? Actuele kwesties? Waarom hebben jullie (bijvoorbeeld) SOLIDWORKS Simulation geïntegreerd? Om wat te winnen? Waarom met Visiativ? En waar je nu bent. Zelfs als niet alles 100% werkt, is het geen enkel probleem, integendeel. Je vertelt je verhaal, met je woorden, het is precies het verhaal van je realiteit dat het publiek interesseert, bestaande uit cartoonisten, BE-managers...

Dit is een getuigenis die vóór het evenement zal worden voorbereid met een van onze adviseurs: Nogmaals, het idee is om uw werklast zoveel mogelijk te minimaliseren en u te laten begeleiden door een Visiatv-expert bij het opstellen van het document. Wij komen bij u thuis om u te interviewen. Voor een interventietijd op D-Day die niet langer zal zijn dan 20 minuten. En als u een hotel of vervoer nodig heeft voor de grote dag, zorgt Visiativ voor alles!

Als u geïnteresseerd bent in deze getuigenis, neem dan nu contact met mij op via e-mail (coralie.saintcyr@visiativ.com) of per privébericht:)

Fijne dag allemaal, 

Coralie

1 like

Hallo Coralie,

Het is een zeer goede aanpak, in beide richtingen, om verbeteringen aan te brengen.

Dus inderdaad, als ik in Lyon ben, waarom zou ik dan niet ruilen.

Vriendelijke groeten.

Ar.

1 like

Bedankt voor je betrokkenheid @A.R! Het is inderdaad een zeer goede oefening die ook uw knowhow en die van uw bedrijf in de verf zet;) En wie kan er beter met gebruikers praten?!  

Ik heb je een privébericht gestuurd;)