@i zullen het overleven: bedankt voor je deelname! Ik zie dat de ontwerpbureaus zich snel hebben kunnen aanpassen en zonder problemen hebben kunnen blijven werken!
@froussel: Hartelijk dank voor de vragenlijst. Zelfde een goede aanpassing aan jou perfect.
@d.Roger: Heel erg bedankt voor het delen van je gewoonten op het gebied van werken op afstand, het is zeer de moeite waard! Ik moet zeggen dat ik zelf de rust van telewerken enorm waardeer! Efficiëntie ++++
@zozo_mp: Hartelijk dank voor uw feedback! Dit is een geweldig onderwerp dat wacht om besproken te worden! Het kan heel interessant zijn om standpunten te vergelijken. Persoonlijk heb ik al mijn gegevens in de cloud, aangezien ik 2 externe harde schijven heb gebroken en alles ben kwijtgeraakt :D
@fabcamp: Ik ben afgelopen zomer door heel Bretagne gegaan, te beginnen met Saint-Malo, daarna ben ik langs alle kusten gegaan, de eilanden overgestoken, tot ik een prachtige stad in Bretagne heb bereikt: Nantes! Lol ik plaag, ik weet dat het nogal een controverse is de gehechtheid van Nantes. Heerlijk weer voor 15 dagen, ik heb nog nooit zo gebruind. Super aardige mensen, Bretonse specialiteiten aan de top. Ik zal terugkomen met veel plezier!
@Gauthik67: Bedankt voor je deelname! Ik begrijp de opmerking volledig. Ik ben verheugd dat uw bedrijf voorlopig geen gevolgen ondervindt, wat uitstekend nieuws is en geruststelt over de gezondheidstoestand van de industriële sectoren.
@ac cobra 247: je ontwikkelt je vaardigheden als docent, het is geweldig, je kunt binnenkort SW-trainingen geven;) Inderdaad, ik ben niet meer zo aanwezig in Lynkoa, ik zorg voor de volledige digitale aanwezigheid van de divisie Visiativ Solutions, vooral visiativ-solutions.fr. Het gaat in ieder geval goed met me, dank je. Ik probeer er zoveel mogelijk op terug te komen, want het is een plezier om uit te wisselen met deze mooie gemeenschap waar ik zoveel jaren voor heb gewerkt;)
@sbadenis: haha uitstekend en ja het weer speelt met de zenuwen van mensen in appartementen, zoals ik. Moeilijk, moeilijk.