[Oproep tot bewijs] Verbinding tussen EPDM en SAP

Hoi allemaal!

Ik roep u op om na te gaan of uw bedrijven gebruik maken van een koppeling tussen EPDM en ERP (hier SAP).

Zo ja, ik heb gehoord over EPDM Gateway, heb ik er beoordelingen van?

Bedankt!

Hallo, ter informatie: ik denk dat alle (zo niet meer) dingen die door Gateway worden gedaan, gemakkelijk te doen zijn met een beetje programmeren (API). Het enige wat je hoeft te doen is de exports uit EPDM en de imports uit het ERP (en vice versa) in csv te programmeren. Dat is wat ik deed met PDMWorkgroup: PDF en DWG automatisch exporteren, link direct als bijlage bij het artikel, importeren van stuklijsten etc. Dit alles in VBA en SQL.

Dus als je iemand hebt die deze talen machtig is en bereid is er wat tijd aan te besteden (wetende dat het opzetten van een gateway ook een investering van tijd, geld en personeel vereist), zul je het proces beter beheersen.

2 likes

Dank je wel .PL,

We hebben inderdaad een persoon die zich toelegt op interne applicatieontwikkeling.

Het doel van deze vraag is om te zien of een "kant-en-klare" oplossing echt een aanwinst voor ons is of niet, het hangt natuurlijk allemaal af van de complexiteit van het ERP en of het al dan niet mogelijk is om er toegang toe te krijgen.

Daarna vind ik het natuurlijk leuk om te coderen, dus misschien hebben we een herziening nodig van de installatie en configuratie van Gateway... Maar we deden het zonder de voordelen van EPDM ten opzichte van Workgroup, alleen al met deze paar macroprogramma's.

Een consultant van Axemble zei zelfs dat hij nog nooit zo'n grondige integratie had gezien, ook al heb ik daar ook geen weken doorgebracht.

1 like