In een tekening probeer ik een aangepaste eigenschap van een kamer in een notitie te laten verschijnen.
Het briefje is niet bij deze kamer gevoegd, de kamer komt in dit plan niet voor als de hoofdkamer.
Ik weet hoe ik moet zoeken naar een SW-eigenschap (zoals de grond) van dit deel: "SW-Mass@pièce.SLDPRT"
Is het mogelijk om een "Rep" eigenschap van deze kamer te krijgen? Ik probeerde veel combinaties van $, @ , "", { }, in plaats van SW-Mass, maar tevergeefs!
De notitie is niet aan dit stuk gehecht, het is een tekst die niet is gekoppeld aan een weergave waarin ik deelmarkeringen op verschillende weergaven zou willen ophalen.
Met de syntaxis "SW-Mass@pièce.SLDPRT" kunt u de massa van "onderdeel" ophalen. SLDPRT", zelfs als het niet in het plan staat. het is gewoon beginnen voor de @ die moet worden gewijzigd
$PRPSHEET:"Bestandsnaam" retourneert de aangepaste eigenschap "Bestandsnaam" van het document dat als tekeningreferentie wordt gebruikt.
In mijn geval ben ik niet op zoek naar de aangepaste eigenschap van het document dat als referentie wordt gebruikt. Het is de tekening van een groot geheel. In een hoek wil ik een briefje plaatsen om de montage uit te leggen:
"Vervang na het smeren de "Rep@garisseur.SLDPRT" oliespuit door de "Rep@bouchon.SLDPRT" plug.
Op deze manier, als de markering van de oliespuit of de dop verandert, volgt de tekst.
Aan de andere kant is de syntaxis "Rep@garisseur.SLDPRT" niet goed. Om de massa weer te geven, is de syntaxis "SW-Mass@graisseur.SLDPRT"
De vraag is: Waarmee moet "SW-Mass" worden vervangen om de aangepaste eigenschap "Rep" te krijgen?
Een simpele vraag die is afgeleid van het onderwerp: in mijn geval,
$PRPSHEET:"No_article" retourneert de aangepaste eigenschap "No_article" van het document dat als tekeningreferentie wordt gebruikt. Bedankt Yannick voor je methode om een eigenschap van een onderdeel te koppelen aan een annotatie in een tekening, het werkt perfect.
Nu zou ik graag in staat zijn om een macro uit te voeren die mijn tekening opslaat in de map van mijn keuze in de vorm "No_article.pdf"
Hoe haal ik deze eigenschap "No_article" op in een variabele in een macro?