Hallo weer, ik heb een nieuw probleem (het is dag!)...
Wanneer ik mijn tekening maak in isometrische weergave van een van mijn gebouwen, vink ik de optie verborgen randen verwijderd aan, maar het verbergt geen randen voor mij, dus mijn MEP wordt onleesbaar, is iemand deze bug ooit tegengekomen?? (Een Ctrl+Q lost niets op...)
Nee, zelfs in wireframe heb ik hetzelfde probleem...
En als ik mijn assemblage open, doet het hetzelfde met mij!! Ik heb het gevoel dat mijn glazenmaker een baan gaat krijgen... Ik ben geïrriteerd;p
CF-afbeelding: Het is een ingezoomde weergave van mijn montage, wetende dat de roze pijp voor de grijze straal passeert, ik zie helemaal niet in waarom ik zo'n slecht beeld heb... De texturen zijn volledig in de war:(
Als het het ook met je doet op de montage, bevestig ik de herstart, idealiter ZONDER je sldasm en je slddrw op te slaan. Als het niets oplost, is het een kamer die het gebied, bijvoorbeeld je gebouw, plaatst zoals je het net hebt aangepast.
Ik heb al zo'n grafisch defect gehad. Het begon zo en toen kon ik niet meer opnemen :/ Maak dus een back-up van uw bestanden voordat u deze overschrijft met deze wiebelige versie!
Voor mij op de afbeelding zie ik transparantie op verschillende onderdelen, misschien moet je beginnen met het verwijderen ervan of een configuratie of een weergavestatus maken zonder deze transparanten.
Vanmorgen, toen ik aankwam, had ik de hoop dat de bug zou worden opgelost... En nou nee...
@Benoit, het komt niet uit mijn gebouw, waarschijnlijk uit andere delen van mijn assemblage, maar welke is het dan? :s Bovendien heb ik mijn montage opgeslagen in deze wiebelige versie :s fout!!
@Bart, ?? Mijn schetsen zijn al verborgen??
@gt22, mijn buisvormige gedeelte is gewoon magenta, zonder enige transparantie, normaal gesproken zou ik het frame niet door :( moeten zien
@Coyote, nee, precies, geen van mijn kamers, behalve mijn gebouw, heeft transparantie, dat is precies wat me stoort, je kunt alles door mijn kamers zien terwijl er geen transparantie is...
@PL, nee, geen ongewenste weergavestatus gedetecteerd:(
@gt22, gezien de tijd die ik nodig heb om gewoon in PDF af te drukken, kost het me 2 dagen om alles gedeeltelijk op te slaan...
Is het hetzelfde als je het samenstel naar een ander station opent?
Als het antwoord nee is, is het een configuratieprobleem, reset de configuratie als je een bestand hebt bewaard, of kopieer die van de collega, of reset alles naar nul (maar het is vervelend om je SolidWorks te vinden zoals voorheen)
Nou, het is alweer een tijdje geleden dat deze vraag open stond en ik heb mijn probleem niet kunnen oplossen door een paar opties te wijzigen, dus ik moest het opnieuw importeren om de bug te zien verdwijnen...
Het was lang en vervelend, maar het lukte me om het gewenste resultaat te krijgen.