Hallo
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een buisassemblage te maken en deze vervolgens om te bouwen tot een mechanisch gelast onderdeel.
Bij voorbaat dank
Hallo
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een buisassemblage te maken en deze vervolgens om te bouwen tot een mechanisch gelast onderdeel.
Bij voorbaat dank
Hallo
Wat is het doel, u kunt uw montage in delen opslaan.
Anders kun je zo doen en onder dit stuk opslaan omdat het een link met de stukken houdt. Als u een deel van de assemblage wijzigt en het onderdeel volgt dat u hebt gemaakt.
Ik zou nee zeggen in de zin dat je de specifieke eigenschappen van gelaste mechanica niet zult herstellen.
Wij maken onze frames systematisch in mechanisch gelaste vorm.
Sommige stukken worden hergebruikt in verschillende studies. Ze zijn gecodificeerd en opgemaakt, maar we zouden ze graag direct in een mechanisch gelaste chssis^ willen invoegen.
Ik had bedacht om de onderdelen in de ontwerpbibliotheek op te slaan en ze via de afgeleide functie in te voegen.
Voor mij een gelast frame = 1 stuk, omdat het niet te demonteren is.
Bovendien zijn mechanisch gelaste functies efficiënter dan het maken van een assemblage.
Daarnaast wordt, wanneer je in een multibody kamer bent, het verschil met een assembly minimaal. Het is inderdaad mogelijk om een onderdeel in een onderdeel te plaatsen en het op de manier van beperkingen in een assemblage te positioneren. Zo kunnen terugkerende onderdelen (en/of onderdelen die al in tekening zijn) in een mechanisch gelast onderdeel worden ingevoegd met behoud van hun referenties en externe links.
http://help.solidworks.com/2018/french/SolidWorks/sldworks/t_inserting_a_part_into_another_part.htm?verRedirect=1
Dat is slechts mijn mening, er zijn andere methoden die ook werken!
Inderdaad, het invoegen van het bestaande onderdeel in uw mechanisch gelaste is een oplossing, u zult alleen een beetje moeten jongleren in termen van carrosserie-eigenschappen om de lijst met te volgen onderdelen te volgen.