Ik heb een assemblage die volledig onzichtbaar is geworden (SW2016 SP2). Hij komt niet eens voor in de beker. De bouwboom is correct. Alle stukken zijn theoretisch zichtbaar. Als ik er een nieuwe assemblage van maak, is alles in orde.
Ik moest iets afvinken zonder het te beseffen, maar ik kan de oplossing niet vinden. Ben je dit probleem ooit tegengekomen? Zo ja, hoe heb je het opgelost?
Hallo, in solidworks open je bestand niet in de snelle modus. Open klaar en in de openingsopties, kies een groot ontwerp in de modi en kijk naar uw configuratie.
De inhoud van de FeatureManager-ontwerpstructuur filteren in assemblageskijkt naar het filter in de grafische weergave
U kunt de filtertool boven aan de FeatureManager-ontwerpstructuur gebruiken om de objecten te filteren die worden weergegeven in de FeatureManager-ontwerpstructuur.
U kunt ook opgeven dat het grafische gebied moet worden afgestemd op de filterresultaten.
Om het grafische gebied te filteren:
Voer in Filter een trefwoord in om objecten in de FeatureManager-ontwerpstructuur te filteren.
Klik nogmaals op de pijl-omlaag en schakel Grafiekweergavefilter in of uit .
Als u het filter voor grafiekweergave uitschakelt , verandert het grafiekgebied niet wanneer u de inhoud van de FeatureManager-ontwerpstructuur filtert.
Als u Graph View Filter inschakelt , worden alleen componenten die nog zichtbaar zijn in de FeatureManager-ontwerpstructuur weergegeven in het grafische gebied.
Klik in Filter om het filter uit te schakelen.
Filteren op status verbergen/tonen:
Klik in Filter op de pijl-omlaag en selecteer Filter voor verborgen/verwijderde componenten.
Verborgen en verwijderde componenten verdwijnen uit de FeatureManager-ontwerpstructuur.
Klik nogmaals op de pijl omlaag en schakel het filter Verborgen/verwijderde componenten uit om de componenten weer te laten verschijnen.
Wanneer u componenten verbergt met behulp van de tool Isoleren , kunt u de FeatureManager-ontwerpstructuur toewijzen aan het grafische gebied door Filter Verborgen/verwijderde componenten in filter te selecteren .