Montage onzichtbaar geworden?

Hoi allemaal

Ik heb een assemblage die volledig onzichtbaar is geworden (SW2016 SP2). Hij komt niet eens voor in de beker. De bouwboom is correct. Alle stukken zijn theoretisch zichtbaar. Als ik er een nieuwe assemblage van maak, is alles in orde.

Ik moest iets afvinken zonder het te beseffen, maar ik kan de oplossing niet vinden.  Ben je dit probleem ooit tegengekomen? Zo ja, hoe heb je het opgelost?

Bij voorbaat dank voor uw hulp

Vriendelijke groeten

Kanton Sandrine

2 likes

Hallo

Is het na een herstart van het werkstation hetzelfde?

Je moet de 2016 SP3-versie installeren die vorige week is uitgebracht, die veel bugs oplost.

Zo niet, dan kunnen we hier zien of de grafische stuurprogramma's up-to-date zijn:

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

Anders, door op de dubbele pijl te klikken om uit te vouwen:

Als u de weergavebesturingselementen wilt weergeven, klikt u  boven aan de FeatureManager-ontwerpstructuur om het weergavevenster uit te vouwen.

Is er niets voor de vergadering in kwestie?

4 likes

En als je het vervangt door een ander geheel om het te vervangen door het origineel, komt het dan zichtbaar terug?

1 like

Hallo, in solidworks open je bestand niet in de snelle modus.
Open klaar en in de openingsopties, kies een groot ontwerp in de modi en kijk naar uw configuratie.

sans_titremmm.png
2 likes

Het overkomt me van tijd tot tijd met 2011 ... Meestal sluit ik solidworks af en start het opnieuw op en dan gaat alles weer normaal.

Een beetje CTRL + Q kan ook helpen

Kijk in de creatieboom van je onderdelen in de assemblage of de volumelichamen goed zichtbaar zijn.

Als u de map "volumelichamen" niet hebt, moet u met de rechtermuisknop in de boom klikken en Objecten in de boom weergeven/verbergen kiezen.

Dank u voor uw hulp.

Dus bij een herstart verandert er niets, noch CTRL Q.

Ik ben het installeren van de SP3 versie en ik hou jullie op de hoogte.

Vriendelijke groeten

Hallo

Heb je een must-klik gemaakt in de creatieboom op de naam van de assembly om te verzamelen? Misschien heb je op verbergen geklikt...

1 like

De inhoud van de FeatureManager-ontwerpstructuur filteren in assemblageskijkt naar het filter in de grafische weergave

U kunt de filtertool   boven aan de FeatureManager-ontwerpstructuur gebruiken om de objecten te filteren die worden weergegeven in de FeatureManager-ontwerpstructuur.

U kunt filteren op:

• Component- en functienaam

• Verborgen/toon status van een component

• De labels die je toevoegt

U kunt ook opgeven dat het grafische gebied moet worden afgestemd op de filterresultaten.

Om het grafische gebied te filteren:

1. Voer in Filter een trefwoord in om objecten in de FeatureManager-ontwerpstructuur te filteren.

2. Klik nogmaals op de pijl-omlaag en schakel Grafiekweergavefilter in of uit .

• Als u het filter voor grafiekweergave uitschakelt , verandert het grafiekgebied niet wanneer u de inhoud van de FeatureManager-ontwerpstructuur filtert.

• Als u Graph View Filter inschakelt , worden alleen componenten die nog zichtbaar zijn in de FeatureManager-ontwerpstructuur weergegeven in het grafische gebied.

1. Klik  in Filter om het filter uit te schakelen.

Filteren op status verbergen/tonen:

1. Klik in Filter op de pijl-omlaag en selecteer Filter voor verborgen/verwijderde componenten.

Verborgen en verwijderde componenten verdwijnen uit de FeatureManager-ontwerpstructuur.

1. Klik nogmaals op de pijl omlaag en schakel het filter Verborgen/verwijderde componenten uit om de componenten weer te laten verschijnen.

Wanneer u componenten verbergt met behulp van de tool Isoleren , kunt u de FeatureManager-ontwerpstructuur toewijzen aan het grafische gebied door Filter Verborgen/verwijderde componenten in filter te selecteren .

2 likes