Montage, pdf3d en exploded view

Hallo

Op dit moment werk ik op afstand aan een assemblage van zo'n tien onderdelen. Ik exporteer regelmatig in pdf3D, maar ik ben niet helemaal tevreden met de weergave.

Mijn vraag: Is het mogelijk om een 3d pdf export te maken van een assembly met een functie, zoals een dubbelklik, om de assembly te laten ontploffen?

Hou mij op de hoogte

Goedenavond

Bedoelt u dat u een functie wilt die met een dubbelklik een exploded view van een assembly exporteert naar een 3D PDF, of wilt u een 3D PDF genereren waarin een geëxplodeerde functie is ingebouwd?

Hallo

Dit is niet mogelijk, maar het lijkt mij dat je vals moet kunnen spelen met edrawings omdat het configuraties afhandelt. Je doet een normale configuratie en de andere is geëxplodeerd, dan sla je deze op in edrawings en als je gesprekspartner geen edrawings heeft, hoef je alleen maar je bestand te openen dat je zojuist in edrawings hebt gemaakt en het op te slaan als en je kiest in .exe die het uitvoerbare bestand van edrawings in het bestand zal integreren.

4 likes

Hallo

Mijn doel is om mijn werk makkelijker te kunnen exporteren. Momenteel stuur ik twee pdf3D  per keer:

- de eerste, volledige montage gemonteerd, het blok wat.

- de tweede, montage in exploded view (zonder gebruik te maken van de speciale functie) maar het scheiden van de elementen (Geavanceerde mechanische belasting: min/max afstand).

Ik zal uw voorstellen testen.

Hallo

In dit geval zou het voldoende zijn om 2 verschillende "3D-weergaven" te maken en deze bij het exporteren in een enkele 3D-PDF op te nemen.

Vriendelijke groeten

3 likes

ah!

en het zal voor mij mogelijk zijn om de assemblage te roteren?, een 3D-pdf wat?

Absoluut.

Vriendelijke groeten

2 likes