Montaż Solidworks jak dajesz zestaw?

Witam

Jestem początkującym w Solidworks i modeluję drewnianą ramę do zabytkowego samochodu, odkryłem, że aby poddać się obciążeniu, trzeba być precyzyjnym 3 cyfry po przecinku (mm).

Nie potrzebuję takiej precyzji, czy możemy zmienić margines błędu na np. 2 cyfry po przecinku czy po prostu na mm...

To sprawia, że marnuję dużo czasu na całą tę precyzję...

Z góry dzięki,

Hello@mickauzet

Nie ma potrzeby stosowania precyzji, ponieważ nie ma ona wpływu na ograniczenia. Ograniczenia znajdują się między dwiema stronami.

Luz jest stosowany tylko w określonych przypadkach, na przykład dla czopa i suwaka lub dla naprężeń w otworze podłużnym, jeśli obrabiany przedmiot wsuwa się w otwór podłużny. Ale w przypadku zwykłych ograniczeń nie ma potrzeby precyzji.

Jeśli uważasz, że nie zrozumiałem, czy możesz zrobić zrzut ekranu sprawy, która Cię niepokoi.

Pozdrowienia

1 polubienie

jednak jest na 0 dwie cyfry po przecinku

exemple2.png

Chciałbym przymocować te dwa elementy do pionowego elementu... ale jest majsterkowicz....

exemple.png

Widok z prawej strony z górnym ograniczeniem (jeden punkt)

exemple3.png

SW nie lubi, żeby nie powiedzieć nienawidzić, przemęczać.
Twój przedni dziób będzie zatem ograniczony przez współosiowość na jednym z okręgów jednego z czopów, równoległość między 2 płaskimi powierzchniami i ograniczenie między wierzchołkiem zbrojenia a licem "prawego tylnego" elementu.
Jeśli chcesz umieścić inne przewody, SW wskaże błąd wynikający z faktu, że twój "prawy tylny" element jest wygięty. Wtedy powinieneś zobaczyć, jak wykonałeś wpusty w tym pokoju.

1 polubienie

Cześć Mick

Uważam, że nie powinniśmy popełniać błędu polegającego na nadmiernym ograniczaniu, ponieważ jest ono bezużyteczne z punktu widzenia rysowania i składania podzespołów. Po prostu dlatego, że nie jesteś w prawdziwym życiu lub pokój może się lekko wygiąć, jeśli to konieczne.