Hallo
Kunnen we een assemblage in een andere assemblage invoegen.
Bedankt
Hallo
Kunnen we een assemblage in een andere assemblage invoegen.
Bedankt
Ja absoluut, maar je kunt een assemblage niet in elkaar zetten in zijn assemblage!
Bedankt voor je bijdragen, maar hoe je de manipulatie twee keer kunt doen.
Mijn probleem is dat ik een cilinder heb getekend (montage) en ik deze graag in een andere machine wil plaatsen (ook montage).
Bedankt
Wanneer u bezig bent met de assemblage van de machine, voegt u de assemblage van de cilinder toe alsof het een onderdeel is dat u wilt monteren
In uw assemblage plaatst u eenvoudig uw subassemblage zoals u dat bij een normaal onderdeel doet. Behalve dat het een assemblage is.
Nou, je moet het opslaan als een assemblage en het in de andere assemblage schuiven.
Er is ook de mogelijkheid om een assemblage aan te maken in uw assemblage door de verschillende componenten in de boom te selecteren en met de rechtermuisknop hier een assemblage aan te maken.
Om dit te volgen, kunnen we de secundaire assemblage die in de primaire assemblage is gemaakt, intern of extern registreren. Dit wordt bepaald wanneer de primaire assemblage wordt gesloten of wanneer wordt verzocht om de secundaire assemblage intern of extern te registreren (SLDASM-specifiek bestand).
Of u opent uw twee vensters (de algemene vergadering en uw cilindersamenstelling).
En je klikt op je cilinderassemblage, in de bouwas, en je sleept het naar het venster van je algemene assemblage.
Componenten invoegen met SolidWorks: http://youtu.be/kIxHJGJf9QA
Ok, maar ik ben mijn bewegingsbeperkingen (stang/cilinder) kwijt, in de as bestaan de beperkingen, maar in werkelijkheid zit de stang vast
Om de mogelijkheid van bewegingsbeperkingen te hebben, moet het allemaal op het eerste niveau zijn, anders werkt het niet
Dus als je een assemblage hebt gemaakt met een zuiger die beweegt en je plaatst hem in een andere assemblage
Het wordt een subassemblage en al uw bewegingsbeperkingen gaan verloren
doet het tegenovergestelde
@+ ;-))
U kunt twee configuraties opnieuw maken in uw hoofdassemblage.
vervolgens klikt u in de creatieboom met de rechtermuisknop op uw "cilinderassemblage",
En je klikt op component configureren.
En dan stem je jouw configuraties van de algemene assemblage af op die van de cilinderassemblage.
Als u wilt dat uw cilinder (subassemblage) in uw assemblage kan "bewegen", moet u deze flexibel maken: Klik met de rechtermuisknop op de cilindersubassemblage, eigenschap en vink vervolgens het vakje "Flexibel" aan in het vak "Oplossen als".
Philip B, de optie op te lossen als is inactief bij mij thuis!
Y.Benhamed, je cilinder is echt een assemblage? Is het niet meer een kamer waarin je meerdere lichamen zou hebben gemaakt?
U moet de flexibele optie kiezen, zie deze link:
http://help.solidworks.com/2012/french/SolidWorks/sldworks/Flexible_Sub-assemblies.htm
u bent onder welke versie SW plaatst uw assemblage en uw onderdelen om uw probleem echt te begrijpen
Als u wilt dat een deel van uw subassemblage in een assemblage op het eerste niveau wordt verplaatst, werkt het niet
Elk onderdeel dat beweegt, moet zich op het eerste niveau bevinden, dus in uw algemene basisvergadering
of ik wil ongelijk krijgen ;-)
@+
@Gt22, Hier is een tutorial, gevonden op youtube, sorry maar het bewijs is in het Engels. :)
https://www.youtube.com/watch?v=n9hbOqNiFBw
Ik heb net de video bekeken
Dus ja, onder flexibele montage in een minimalistische montage werkt het
Daarom een minimum aan beperkingen op het niveau van de assemblage op het eerste niveau
Doe hetzelfde met x-subassemblage in een assemblage op het eerste niveau en we zullen er nog een keer over praten
Ik kreeg er rust in. r te begrijpen en me in staat te stellen te antwoorden op het onderwerp en ben helaas niet de enige ;-)
tenzij 2014/2015 van wonderen bestaat ;-)
wat ik ten zeerste betwijfel
@+ ;-))