- Het bericht verschijnt wanneer er een andere SolidWorks open staat, wanneer de AssemblyBoard-tool wordt gestart, is het de andere SolidWorks die de tool aanroept en niet degene waarop u zich bevindt.
- Voor het probleem dat het menu niet wordt weergegeven, dit probleem verschijnt bij het updaten van myCADtools met SolidWorks open. Kunt u dit controleren met de informatie die in de KB myCADservices bij uw abonnement wordt verstrekt.
Voor het opnieuw installeren van myCADtools is het raadzaam om de oude versie te verwijderen voordat u een nieuwe versie installeert (zoals bij SolidWorks!). Vandaar het belang van het opslaan van al mijn opties in andere mappen dan de installatiemappen.
Het heeft ook de voorkeur dat SolidWorks NIET open is bij het updaten van myCADtools.
Momenteel maken we gebruik van Solidworks 2014 en myCADtools 2014.
Om geleidelijk te migreren naar 2015 heb ik een 2015 versie van Solidworks geïnstalleerd (dubbele installatie 2014 en 2015).
Een van mijn problemen werd opgelost door myCADtools 2015 te verwijderen, de pc opnieuw op te starten en myCADtools 2015 opnieuw te installeren. Nu kan ik AssemblyBoard testen! Ik vermoed dat Solidworks 2014 geopend moest worden bij de eerste installatie van myCADtools 2015.
Alles werkt, behalve het menu dat nog steeds niet verschijnt... Jmsavoyat, ik heb je link nog niet kunnen zien omdat deze is gereserveerd voor MyCADtools-privileges (wat we zijn). Ik heb er een bericht over gestuurd en wacht op hun reactie.
AssemblyBoard zit namelijk in de nieuwste opzet van mycadtools 2014.
Ik heb geprobeerd het hulpprogramma te testen (dat echt interessant is en ik verwachtte er veel van), maar ik ben teleurgesteld, het is bugs om te bijten:
Het pictogram staat niet in de werkbalk.
het hulpprogramma crasht SolidWorks en om het hulpprogramma weer aan het werk te krijgen, moet je het DataSettings.XML-bestand in C:\Users\xxxx\AppData\Local\Axemble\MyCADtools 2014\AssemblyBoard) gaan doden.
Het is echt een schande!!
Ik neem contact op met de Hotline om de informatie te melden.
@flegendre, het is inderdaad een leuke tool en het is niet normaal dat je zo veel "crasht". Ik hoop dat de hotline u kan antwoorden en ons uw bestanden kan sturen om te testen.