Montageplaat: probleem met gebruik

Hallo

Ik wilde Assemblyboard testen onder solidworks 2015 met MyCADtools 2015-15-02-1_x64.

Het eerste wat het menu is is niet wordt weergegeven, alleen de balken kunnen worden geactiveerd

Ten tweede kan ik Assemblyboard niet openen en instellen, ik krijg nog steeds dezelfde melding (zie bijlage)

capture_1.jpg

Hallo

- Het bericht verschijnt wanneer er een andere SolidWorks open staat, wanneer de AssemblyBoard-tool wordt gestart, is het de andere SolidWorks die de tool aanroept en niet degene waarop u zich bevindt.

- Voor het probleem dat het menu niet wordt weergegeven, dit probleem verschijnt bij het updaten van myCADtools met SolidWorks open. Kunt u dit controleren met de informatie die in de KB myCADservices bij uw abonnement wordt verstrekt.

http://www.lynkoa.com/store/mycadfr/kb/probleme-de-barre-d-outils-mycadtools.html

Vriendelijke groeten

2 likes

Om te controleren of er geen SolidWorks-instanties open zijn, kan men naar Windows Taakbeheer gaan, in het tabblad proces en "SolidWorks" aanvinken.

Dus om samen te vatten, je moet de MyCAD-suite opnieuw installeren wanneer SolidWorks open is (na een herstart om zeker te zijn).

En open SolidWorks slechts één keer (controleer zoals in mijn eerste zin), voordat u Assemblyboard start .

Re...

Voor het opnieuw installeren van myCADtools is het raadzaam om de oude versie te verwijderen voordat u een nieuwe versie installeert (zoals bij SolidWorks!). Vandaar het belang van het opslaan van al mijn opties in andere mappen dan de installatiemappen.

Het heeft ook de voorkeur dat SolidWorks NIET open is bij het updaten van myCADtools.

Vriendelijke groeten

2 likes

Momenteel maken we gebruik van Solidworks 2014 en myCADtools 2014.

Om geleidelijk te migreren naar 2015 heb ik een 2015 versie van Solidworks geïnstalleerd (dubbele installatie 2014 en 2015).

Een van mijn problemen werd opgelost door myCADtools 2015 te verwijderen, de pc opnieuw op te starten en myCADtools 2015 opnieuw te installeren. Nu kan ik AssemblyBoard testen! Ik vermoed dat Solidworks 2014 geopend moest worden bij de eerste installatie van myCADtools 2015.

Alles werkt, behalve het menu dat nog steeds niet verschijnt... Jmsavoyat, ik heb je link nog niet kunnen zien omdat deze is gereserveerd voor MyCADtools-privileges (wat we zijn). Ik heb er een bericht over gestuurd en wacht op hun reactie.

Hallo

Het lijkt mij dat de AssemblyBoard-tool al aanwezig was in de laatste myCADtools2014-set (SW2014-compatibel).

Ik maak je een kopie van de inhoud van de link die ik je heb geplaatst (maar ik denk dat je een deel van de oplossing hebt gedaan).

Voor uw pb of myCAD privilege recht, laat ik de service in kwestie u antwoorden.

Vriendelijke groeten

mycadtools.png
1 like

Hallo

Ik had het niet over de command manager, maar over het menu dat niet wordt weergegeven (zie voorbeeld onder de 2014-versie)

capture_1.jpg

AssemblyBoard zit namelijk in de nieuwste opzet van mycadtools 2014.

Ik heb geprobeerd het hulpprogramma te testen (dat echt interessant is en ik verwachtte er veel van), maar ik ben teleurgesteld, het is bugs om te bijten:

• Het pictogram staat niet in de werkbalk.
  • het hulpprogramma crasht SolidWorks en om het hulpprogramma weer aan het werk te krijgen, moet je het DataSettings.XML-bestand in C:\Users\xxxx\AppData\Local\Axemble\MyCADtools 2014\AssemblyBoard) gaan doden.

Het is echt een schande!!

Ik neem contact op met de Hotline om de informatie te melden.

Goedenavond

@Raimanu, zou u deze 2 werkbalken moeten hebben door uw omgeving aan te passen.

Als dit niet het geval is, komt dit omdat de installatie van myCADtools2014 niet correct is uitgevoerd.

Heeft u de laatste versie myCADtools2014-15-02-1 van 10/02/2015 genomen?

Vriendelijke groeten

Edit: oeps ik zag niet dat je de nieuwste versie voor 2015 had gedownload. Dus het zou goed moeten zijn

barre_outils_mycadtools.png

Goedenavond

@flegendre, het is inderdaad een leuke tool en het is niet normaal dat je zo veel "crasht". Ik hoop dat de hotline u kan antwoorden en ons uw bestanden kan sturen om te testen.

Vriendelijke groeten

Hallo

Mijn probleem met de installatie van menu's doet zich voor bij Solidworks en MyCADtools 2015.

Met de 2014-versies installeert het erg goed.

capture.jpg

Ik ben van versie van solidworks en mycadtools veranderd...!!