Hallo
Ik heb het gevoel dat ik elke 5 minuten fouten ontdek...
Hier is mijn laatste vondst:
Ik krijg deze foutmelding als ik mijn deel van het gezin wil sluiten.
Hallo
Ik heb het gevoel dat ik elke 5 minuten fouten ontdek...
Hier is mijn laatste vondst:
Ik krijg deze foutmelding als ik mijn deel van het gezin wil sluiten.
Hallo
Als het mij overkomt, is dat meestal omdat er niets is veranderd.
Sterker nog, als ik goed heb begrepen hoe het reageert, betekent dit dat er geen link meer is tussen het gezin en de kamer.
Hallo
Controleer of je geen lege cellen hebt onder en rechts van de cel met de naam 'Familie'.
De cellen onder en rechts van "Familie" zijn niet leeg. Je noemt deze cel omdat het het begin is van de lus om de comboboxen te vullen? Want als dat het geval is, gebruik ik niet deze cel maar een andere die ik heb omgedoopt tot "Artikel" zie bijlage.
Is het normaal dat het niet werkt:)
Om SW te laten weten waar de familie van onderdelen begint, gebruikten ze een benoemd bereik. Haar naam is "Familly". Standaard lijkt het mij dat het cel "A2" is.
De artikelfamilie stopt als er een lege cel in de instellingenrij of een lege cel in de configuratiekolom staat.
Ik heb eigenlijk net mijn bord leeggemaakt omdat de gegevens van mijn bedrijf zijn en ik niet het recht heb om ze te delen :)
Maar in feite zijn de configuratieregels gevuld met gegevens.
Hallo
de informatie van de kamerfamilie kan overal naartoe worden verplaatst, zolang er maar dit vak "Familie" is, zal SW het vinden.
U kunt de waarde van de ene cel naar de andere teruggeven met "= selecteer een cel", en het deel over de waarden van de onderdeelfamilie verbergen voor esthetiek.
Elke regel onder de standaardconfiguratie voegt een nieuwe configuratie toe aan het 3D-model, zorg ervoor dat u de naam van de configuratie invult.
Als u de waarden van een rij in een configuratie retourneert naar een rij in een waardenmatrix en ze elkaar opvolgen voor de andere configuraties, zodra de eerste configuratierij is ingevuld met de formules (=cel... tabelwaarden), selecteert u de eerste voltooide configuratierij (horizontaal) en sleept u het begrenzingsvak verticaal op basis van het aantal configuraties dat u wilt. Excel gebruikt dezelfde formules met een referentieverschuiving die overeenkomt met de locatie van de nieuwe configuratie. Niet makkelijk uit te leggen...; )
Hallo en dank aan Roub25 die mijn probleem heeft opgelost
Fijne dag