Geen aanzichten in mijn tekening

Hallo

Ik heb een aangepast basiskaartsjabloon gemaakt met het veld dat verwijst naar de naam van het bestand dat moet worden omlijnd.
Wanneer ik vanuit dit bestand "een tekening maak van dit bestand" en ik kies mijn model, opent Solidworks de tekening met het veld dat naar het bestand verwijst, maar ik heb geen weergaven in het weergavepalet!!
Hoe kan dit probleem worden verholpen???
Bijgevoegd is een screenshot van de tekening met het lege weergavepalet.

Bij voorbaat dank voor uw hulp

aucunevuesdansmep.jpg

Hallo

Je moet beginnen met het 3D-gedeelte om het MEP te openen door een bestand te maken en een nieuwe tekening te maken van het onderdeel of via de sneltoets die ernaast staat geschreven (ctrl-d voor mijn deel.) Of als je in je lege Europarlementariër bent, ga je naar de plek waar je standpunten zouden moeten integreren en klik je bovenaan op de 3 kleine puntjes om je deel te gaan integreren en je standpunten zullen onmiddellijk verschijnen.

2 likes

Dat is alles wat ik deed, maar het werkt nog steeds niet

In welke versie zit je en kun je een nepstuk delen met een Europarlementariër zodat we een kijkje kunnen nemen?

Bedankt voor je hulp, uiteindelijk heb ik het probleem zelf opgelost door een nieuw model op te slaan van een oude tekening die werkte.

Dit is mijn vorige tekeningbestand dat ongetwijfeld beschadigd was.

Nogmaals bedankt voor uw antwoorden