Vandaag om 11:00 uur: Webinar "Verbeter uw gebruik van SOLIDWORKS met myCADtools"

Hoi allemaal!

Ter informatie: het webinar " Verbeter uw gebruik van SOLIDWORKS met myCADtools " vindt vanochtend online plaats van 11:00 tot 11:30 uur !

myCADtools, inbegrepen in het myCADservices Premium-abonnement, zijn tools die kunnen worden toegepast op SOLIDWORKS om uw terugkerende en vervelende taken te verminderen. Waar SOLIDWORKS beperkt is in bepaalde taken, neemt myCADtools het over!

Onze expert laat u kennismaken met 4 hoofdtools en hoe u ze kunt gebruiken in SOLIDWORKS:

• SmartBom: Maakt de uiteindelijke vormgeving van componenten mogelijk om de juiste informatie over te dragen aan de productie en de verschillende betrokken afdelingen
  • SmarProperties : Hiermee kunt u een aangepaste coderingsregel instellen: nummering wordt niet langer handmatig gedaan, wat tijd bespaart en vergissingen en duplicaten permanent elimineert.
  • BatchConverter : Converteer automatisch een lijst met SOLIDWORKS-documenten (onderdelen, assemblages of tekeningen) naar alle formaten die door SOLIDWORKS worden ondersteund (DXF, TIFF, PDF, IGES, enz.)
  • ProjectManager : Hergebruik uw projecten voor nieuwe opdrachten door uw artikelcodes opnieuw aan te maken tijdens het dupliceren

Er is nog tijd om je aan te melden om deel te nemen! Meld je gratis aan

We wachten online op je!!
Coralie

Hallo Coralie,
Sorry dat ik het bericht net zag, te laat voor mij.
Maakt niet uit, dat zal voor de volgende keer zijn... @+.
AR.

1 like

Hallo @A_R
Maak je geen zorgen, je hebt de replay :slight_smile: binnenkort, ik deel het met je in het gesprek!
Coralie

2 likes

Cool, in dezelfde situatie als @A_R , kwam ik vragen of er een herhaling was

Je vraagt dan @Coralie naar mijn verwachtingen!!

1 like

Hoi allemaal

Hier is de herhaling van het webinar op myCADtools tools! Verbeter uw SOLIDWORKS-gebruik met Visiativ myCADtools

Veel kijkplezier :slight_smile:

2 likes

Dank je wel @Coralie

2 likes