Autocad Een parameter in een attribuut weergeven

Hallo, ik ben een beginner op Autocad (reken op een week anciënniteit...), Ik hoop dat mijn vraag begrijpelijk zal zijn voor insiders! 

Ik heb een blok, waarin ik een hoekparameter en een rotatieactie heb ingevoegd. 

Het oorspronkelijke doel was om de gebruiker een oriëntatie te laten kiezen (noord, zuid enz.) en van daaruit mijn blok te oriënteren. Dit wordt gedaan. Ik heb een opzoektabel toegevoegd en het werkt geweldig. 

Maar - wat ik eenvoudiger vond - ik wilde vervolgens in mijn blok, in een attribuut, de gekozen waarde weergeven. Dat wil zeggen, geef "noord", "zuid" enz. weer. Ik kan het niet.

Zelfs alleen al het weergeven van de waarde van de hoekparameter (90, 180...) Ik weet niet hoe ik het moet doen. Kan iemand me alsjeblieft laten weten of het mogelijk is?

Probleem opgelost! Toen het tijd was om de waarde van mijn attribuut in te stellen, moest ik in de veldcategorie kiezen: "BlockPlaceholder" en daarnaast, in de referentie-eigenschap van het blok, had ik mijn waarden uit de opzoektabel beschikbaar!

2 likes