Autocad / opleiding

Hallo allemaal,

Ik heb me op deze site geregistreerd om informatie over autocad te krijgen.

Ik ben 50 jaar oud en ik ben koeltechnicus van beroep.

Ik wil graag een eenjarige training volgen om AutoCAD te leren gebruiken.

In mijn werk hebben we plannen nodig voor het ontwerp en de uitvoering van keukenapparatuur en andere elektronica. Loodgieterswerk...... (gebouw).

Kunt u trainingen van deze stijl aanbevelen die zeer beginners nemen.

(in Occitanie hier mogelijk :o) )

Dank u voor uw antwoorden

Groet

Steen

U moet contact opnemen met AFPI of andere trainingscentra bij u in de buurt, of rechtstreeks naar de Autocad-website gaan en kijken naar de goedgekeurde centra.

Succes

1 like

Hallo

AriCAD verzorgt dit soort opleidingen: http://www.aricad.fr/formation_1016387.html

We werken met hen samen en alles gaat goed.

Het lijkt mij dat ze een bureau hebben in het zuidwesten!

1 like

Een korte vraag: Hoe wordt uw opleiding gefinancierd en op welke afdeling? Want afhankelijk van de financiering kunnen verschillende organisaties interessant zijn.

Als je het hebt over een eenjarige opleiding, heb je het dan over een 1-jarige bijscholing, een leerwerktraject bij je huidige bedrijf of zelfstudie?

1 like

Hallo allemaal,

Ik vond een training in mijn regio, maar over 5 dagen.

Mijn wens is om verlof te nemen voor een lange opleiding  (9 maanden of 1 jaar).

Gedeeltelijk gefinancierd door het DIF en  het FONGECIF.

Mogelijk diploma.

Om goed te leren en weer operationeel aan de slag te gaan.

A+

Hallo

U zult zich daarom moeten wenden tot organisaties zoals AFPI zoals aanbevolen door hdijoux of GRETA.

Deze opleidingen worden echter vaak georganiseerd voor werkzoekenden en mensen met een postfunctie komen op de laatste plaats. Dit is mijn eigen gevoel over eerder onderzoek

1 like

Hallo

Het beste zou zijn om een professionaliseringscontract te maken, dus zie de AFPI GRETA AFPA-organisaties. Dit alles moet gebeuren met een goed samengesteld dossier en een organisatie die het financiert.

Succes