Autocad / szkolenia

Witam wszystkich,

Zarejestrowałem się na tej stronie, aby uzyskać informacje o programie Autocad.

Mam 50 lat i z zawodu jestem technikiem chłodnictwa.

Chciałbym odbyć roczne szkolenie, aby nauczyć się korzystać z programu AutoCAD.

W mojej pracy potrzebne są plany projektowania i wdrażania urządzeń kuchennych i innych urządzeń elektrycznych. Instalacja wodno-kanalizacyjna...... (budynek).

Czy możesz polecić kursy szkoleniowe w tym stylu, które zajmują bardzo początkujących.

(w Oksytanii tutaj jest to możliwe :o) )

Dziękuję za odpowiedzi

Powitanie

Kamień

Musisz skontaktować się z AFPI lub innymi centrami szkoleniowymi w Twojej okolicy lub bezpośrednio przejść do witryny Autocad i spojrzeć na zatwierdzone centra.

Powodzenia

1 polubienie

Witam

AriCAD prowadzi szkolenia tego typu: http://www.aricad.fr/formation_1016387.html

Pracujemy z nimi i wszystko idzie dobrze.

Wydaje mi się, że mają agencję na południowym zachodzie!

1 polubienie

Szybkie pytanie: W jaki sposób finansowane są Państwa szkolenia i w jakim dziale? Ponieważ w zależności od finansowania, różne organizacje mogą być interesujące.

Kiedy mówisz o rocznym szkoleniu, czy masz na myśli roczną edukację ustawiczną, program pracy i nauki w Twojej obecnej firmie czy samokształcenie?

1 polubienie

Witam wszystkich,

Znalazłem szkolenie w moim regionie, ale ponad 5 dni.

Moim życzeniem jest wzięcie urlopu na długie szkolenie  (9 miesięcy lub 1 rok).

Finansowany częściowo przez DIF i  FONGECIF.

Możliwy dyplom.

Dobrze się uczyć i wrócić do pracy operacyjnej.

Klasa A+

Witam

W związku z tym będziesz musiał zwrócić się do organizacji takich jak AFPI, zgodnie z zaleceniami hdijoux lub GRETA.

Szkolenia te są jednak często organizowane dla osób poszukujących pracy, a osoby na stanowiskach zajmują ostatnie miejsce. To jest moje własne odczucie dotyczące wcześniejszych badań

1 polubienie

Witam