Witam wszystkich,
Zarejestrowałem się na tej stronie, aby uzyskać informacje o programie Autocad.
Mam 50 lat i z zawodu jestem technikiem chłodnictwa.
Chciałbym odbyć roczne szkolenie, aby nauczyć się korzystać z programu AutoCAD.
W mojej pracy potrzebne są plany projektowania i wdrażania urządzeń kuchennych i innych urządzeń elektrycznych. Instalacja wodno-kanalizacyjna...... (budynek).
Czy możesz polecić kursy szkoleniowe w tym stylu, które zajmują bardzo początkujących.
(w Oksytanii tutaj jest to możliwe :o) )
Dziękuję za odpowiedzi
Powitanie
Kamień
Musisz skontaktować się z AFPI lub innymi centrami szkoleniowymi w Twojej okolicy lub bezpośrednio przejść do witryny Autocad i spojrzeć na zatwierdzone centra.
Powodzenia
1 polubienie
Witam
AriCAD prowadzi szkolenia tego typu: http://www.aricad.fr/formation_1016387.html
Pracujemy z nimi i wszystko idzie dobrze.
Wydaje mi się, że mają agencję na południowym zachodzie!
1 polubienie
Szybkie pytanie: W jaki sposób finansowane są Państwa szkolenia i w jakim dziale? Ponieważ w zależności od finansowania, różne organizacje mogą być interesujące.
Kiedy mówisz o rocznym szkoleniu, czy masz na myśli roczną edukację ustawiczną, program pracy i nauki w Twojej obecnej firmie czy samokształcenie?
1 polubienie
Witam wszystkich,
Znalazłem szkolenie w moim regionie, ale ponad 5 dni.
Moim życzeniem jest wzięcie urlopu na długie szkolenie (9 miesięcy lub 1 rok).
Finansowany częściowo przez DIF i FONGECIF.
Możliwy dyplom.
Dobrze się uczyć i wrócić do pracy operacyjnej.
Klasa A+
Witam
W związku z tym będziesz musiał zwrócić się do organizacji takich jak AFPI, zgodnie z zaleceniami hdijoux lub GRETA.
Szkolenia te są jednak często organizowane dla osób poszukujących pracy, a osoby na stanowiskach zajmują ostatnie miejsce. To jest moje własne odczucie dotyczące wcześniejszych badań
1 polubienie
Witam