Heb je het ooit gezien?

Heb je deze bug eerder gezien? Dit gebeurt wanneer ik een tekening sluit, zodat het deel dat erop betrekking heeft wordt weergegeven, maar met dit grijze of zwarte vierkant, afhankelijk van de oriëntatie. Enig idee?

bug.png

En zodra je je stuk verplaatst, verdwijnt het of blijft het verankerd

2 likes

het blijft verankerd

Afbeelding weergeven

bug_2.png

Ik vermaak me: 

Zijn de drivers van de videokaart goed?

Valt het onder SW2014?

Dit is het soort probleem dat ik tegenkwam, en in feite heb ik de stuurprogramma's opnieuw geïnstalleerd en mijn processor overgeklokt. 

Ik was zelfs op het idee om mijn pc te veranderen omdat ik zo veel worstelde. Maar de hardwareverkoper Axemble legde me kleine trucjes uit waarmee ik mijn dagelijks leven kon verbeteren en mijn aankoop tot later kon uitstellen

2 likes

Ja, alle stuurprogramma's zijn up-to-date.

Wat zijn de "kleine alledaagse dingen"???

Ik ben geïnteresseerd =)

Wat heeft het voor zin om een beest van een racer te overklokken?

1 like

Het overkomt mij wel vaker met plaatwerk! Soms verdwijnt de bug bij het resetten van de laatste functie!!

Ter info, een reconstructie is voldoende om deze bug te verwijderen.

Maar de vraag is: waarom deze bug? Waar komt het vandaan? Hoe het te verwijderen?

1 like

En het begon met SW2014 of in 2013 had je het al @Bart en @David be3?

Staat de kamer in de lichtstand?

Onder 2013 doet het het van tijd tot tijd! iets minder sinds SP4.0

Sinds Solidworks 2014 in niet-lichtgewicht

Sinds ik ben overgestapt op 2014 SP3 ben ik veel problemen tegengekomen met weergave, het openen van bestanden enz., bijna het dubbele van de tijd van 2013

Ik ontwierp mijn eigen station en configureerde standaard wat er in 2013 ging gebeuren

Dus ik heb de instellingen in het BIOS gewijzigd om in de prestatiemodus te staan (ASUS staat het toe op i7-processors)

Ik ben net van 3,2 Ghz naar 3,8 Ghz gegaan, waardoor sw sneller kan rekenen.

Er is nog steeds mijn RAM-frequentie op 1666MHz, wat beter zou zijn bij een hogere snelheid.

natuurlijk allemaal overgestapt op SSD maar aangesloten op 6Gb sata poorten en niet de standaard 3Gb.

in werkelijkheid is dit alles native in het aangeboden HP-station (of een ander merk) 

Ik heb de HP Z400 met een Intel Xeon 3.2 GHz processor

De grafische kaart is acceptabel Quadro 2000

Sinds 2014 roeit het dood, het is beangstigend... Of het nu gaat om weergeven of laden!