Kennisgeving van uitzonderlijke promotie

Hello@Tous

Mijn verkoper liet me gistermiddag weten dat SolidWorks een tijdelijke aanbieding doet voor alle klanten met een versie hoger dan of gelijk aan V 2016.
Dit is een concurrerend aanbod dat voor elk bedrijf met een standaardversie of hoger een upgrade naar de Solidworks PRO-versie omvat met de PRO-simulatiemodule die onder andere dynamische simulatie mogelijk maakt, evenals MDB voor klanten die al in onderhoud zijn.

Om klanten die nog in onderhoud zijn niet te benadelen, ontvangen zij naast MDB's ook een extra "goodie's" voor elk werkstation dat gebruik maakt van SW na de effectieve migratie in V 2019

Mijn verkoper moet me 's ochtends terugbellen om me de aard van het extra geschenk te vertellen. Volgens de verkoper is dit aanbod bedoeld om een bredere bedrijfsbasis te hebben met de 2019-versie om een diepe evolutie van de 2021-versie voor te bereiden met een native integratie van een nieuwe PDM van wat ik begrijp.

Vriendelijke groeten

1 like

Hoi @ Zozo

Je moet een zeer, zeer, zeer goede klant zijn

zodat de verkoper je op een zondagmiddag belt ;-)

En wat doet de groundhog ook alweer?

@+ ;-)

3 likes

@gt22

Excuus voor deze fout, het was vrijdagmiddag. Ik werk om de zondag (om toezicht te houden op het onderhoud van de door ons ontworpen machines en die plaatsvinden als de machines niet werken) dus soms raak ik een beetje in de war in de data.

Vriendelijke groeten

1 like

Welnu, nu 1 april voorbij is, is de promotie voorbij.

Merk op dat dit jaar begin april het vissen op de vis met dezelfde naam niets opleverde!

Dit is een vrij goed teken, want het betekent dat de gevoeligheid voor HOAX sterk is toegenomen in de gemeenschap en dat het moeilijk wordt om mensen galejades te laten slikken ;-)

Tot ziens

3 likes