Werkbalk verdwenen in DRAFTSIGHT

Hallo

Op Draftsight heb ik alle werkbalken die enige tijd geleden zijn verdwenen en geen manier om ze terug te plaatsen, wat moet ik doen?

Ik heb geprobeerd om opnieuw te installeren en alles, het verandert niets!

Heeft iemand ooit het probleem gehad?

Op welke versie zit je?

1 like

En met de rechtermuisknop op een resterende balk klikken en alle opties aanvinken?

Afbeelding weergeven

interface.png
1 like

Bedankt BART, dat je me probeert te helpen.

Het is de V1R4-versie, maar het probleem is dat er geen balken meer zijn, dus het is onmogelijk om met de rechtermuisknop te klikken!!

En op het tabblad Interface aanpassen?

Dat is normaal, daarvoor ben ik hier =)

1 like

Ja, ik kan naar "Interface aanpassen" gaan, maar wat moet ik daarna doen?

Je moet naar de interface gaan en ofwel de basisinterface nemen of een nieuwe maken.

Selecteer vervolgens in UI-profielen de interfacenaam in profiel

En in de werkbalk in het rechtertabblad "Werkbalk weergegeven" kijken of alles er is.

Als er balken ontbreken, klik dan op de kleine pictogrammen "toon opdrachtverkenner"

En sleep de standaard, klappen, eigenschappen, tekening, bewerken etc....

1 like

Ja, er zit niets meer in!

Noch in de menuverkenner, noch in de werkbalkverkenner...

Een kleine screenshot?

1 like

Hallo

Zelfde probleem voor mij sinds vanmorgen.

Hier is een screenshot als het helpt.

capture_du_2016-02-25_135148.png

Hallo

Ik had hetzelfde probleem!

Ik moest een account aanmaken om de software te kunnen blijven gebruiken, maar dat deed ik een beetje laat! Dit resulteerde in een verwijdering van de werkbalk, het menu,...

Om dit probleem op te lossen, moet u het DS-programma sluiten en naar de map gaan:

C:\Gebruikers\<UwNaam>\AppData\Roaming 

Verwijder de map DraftSight (zie bijlage). Start vervolgens D/S opnieuw op . Het wordt gereset en de ontbrekende werkbalken zijn weer zichtbaar!

sans_titre.png
3 likes