Batch converter - export STEP - configuratie filter

Hallo

We maken onderdelen en samenstellingen met verschillende configuraties.

Een bestand kan verschillende configuraties hebben, maar ook, voor elk, afgeleide configuraties.

Bij het bulksgewijs exporteren van STEP-bestanden met Batch Converter,

• Is het mogelijk om alleen configuraties van het 1e niveau te exporteren? (de afgeleide configuraties zijn hier van het tweede niveau)?

Dit zou tijd besparen tijdens het verwerken en genereren van meerdere bestanden. Als de functie niet bestaat, ontbreekt deze zeer.

Bij voorbaat dank voor uw inzichten.

Vriendelijke groeten

Didier

Hallo

Het is een verzoek tot verbetering dat u hier uitspreekt. Buiten het forum is niet de juiste plaats. :-) Ik raad je aan om:

- Neem contact op met de hotline

- Upload uw verzoek door te klikken op het "Uitroepteken" in de rechterbovenhoek van het "BatchConverter"-toolvenster en klik vervolgens op de knop "Een verzoek omhoog verplaatsen". Hetzelfde geldt voor het rapporteren van afwijkend gedrag van myCADtools-tools.

Deze tweede oplossing is de beste omdat u op de hoogte wordt gesteld van de overweging en bovendien op de hoogte kunt worden gesteld bij het corrigeren en bijwerken.

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

Onmogelijk als ik me niet vergis, om het met Batch Converter te doen.

Aan de andere kant zou het mogelijk moeten zijn in Integratie, aangezien u in de voorwaarden in de configuratie kunt kiezen Alle niveaus, 1e niveaus of alleen subniveaus.

Ter info, als je integratie niet kent, Integratie is veel krachtiger en stelt je in staat  om regels in batches toe te passen (export, wijziging van eigenschappen, wijziging van materialen, kleuren...) volgens de voorwaarden.

2 likes

Hallo

@ jmsavoyat:

Ik vraag niet om een verbetering a priori; Mijn eerste vraag is of het gewoon mogelijk is.

@ Sbadenis

Bedankt voor deze informatie. Nee, ik wist niets van "integratie". Ik ga het vinden en uitproberen.