Batchconverter: Afgeleide configuratieconversie van afgeleide

hallo ik kan niet begrijpen waarom batchconverter geen rekening houdt met configuraties die zijn afgeleid van afgeleiden van een basisversie om ze om te zetten in DXF

Een andere vraag met betrekking tot Batch Converter hoe de DXF het vooraanzicht van het onderdeel te laten  exporteren en niet de isometrische weergave

Voor de export in de opties, exportopties naar u aangevinkt "Maak een document voor elke configuratie"?

Voor de 2e vraag kunt u natuurlijk het vooraanzicht van een kamer exporteren zonder een MEP te hebben gedaan.

Als het daarentegen voor plaatwerk is, is er ook een optie om dxf plaatwerkonderdeel te exporteren.

option_batchconverter.png
2 likes

ok bedankt voor deze antwoorden, maar  voor de tweede vertel je me dat ik de tekening tegelijkertijd moet maken met de export van de DXF van de tekening 

Dit zou een punt van verbetering van de aanvulling zijn (maak een menu om het gezicht te kiezen voor de weergave van de exporrt)

Om te testen met Integratie in plaats van batchconverter kunt u een regel maken om een onderdeel of onderdelenlijst (1 voor 1) te openen, op voorwaarde dat u systematisch instelt, vervolgens in bedrijf/Document activeert u een oriëntatie (vooraanzicht) en vervolgens in bedrijf/Artikelexport in dxf.

En dit zou je kamer(s) moeten openen, het vooraanzicht moeten activeren en vervolgens naar dwg moeten exporteren.

1 like

Hallo

In de nieuwste myCADtools 2017-opstelling is er een nieuwe tool "SheetMetalManufacturing" die alle plaatwerkfuncties van een project (plan, assemblage of onderdeel) scant en een tekening maakt door ze op dikte te ordenen

Misschien voldoet "SheetMetalManufacturing" aan uw behoefte

1 like