Batchconverter genereert onvolledige pdf's

Hallo
Ik gebruik batch Converter om een batch van slddrw naar pdf te converteren
Maar ik merk dat de geproduceerde PDF-documenten onvolledig zijn
Door de handeling te herhalen is het ogenschijnlijk willekeurig
1e poging, sommige componenten zijn volledig verduisterd
2e poging op een ander vlak, er is alleen een stukje annotatielijn en een paar weergaven...
Is dit een bekend probleem?
Bedankt

Als u dezelfde handmatige pdf-exportbewerking uitvoert vanuit SW, heeft u dan hetzelfde probleem? (opent een lid van het Europees Parlement en slaat het vervolgens op als pdf)
Als u hetzelfde probleem tegenkomt, kijk dan naar de pdf-exportopties in SW:

Als het probleem alleen in Batchconverter zit, zou ik het niet echt begrijpen, aangezien Batchconverter slechts een programma is met SW-functies.
Ter info, welke versie van SW en Batchconverter?

2 likes

Hallo;

Batch Converter is ook niet altijd even stabiel, in die zin dat het niet altijd alle gevraagde conversies uitvoert (zonder foutmeldingen...)
Voor jouw probleem denk ik dat het meer gaat om geheugenverzadiging of reconstructietijd...
Bekijk de mogelijkheden:

=> Bouw het Solidworks-document elke keer opnieuw op als u het opent => Aangevinkt
=> Start Solidworks systematisch opnieuw op elke xxx Conversies => Te activeren als de problemen aanhouden...
=> Maakt elke cyclus het geheugen van het Solidworks-proces vrij => Gecontroleerd (ik denk dat dit je probleem zou moeten oplossen).

Persoonlijke opmerking: Vergeet niet om de tijdelijke mappen van Windows en Solidworks te legen voordat u ze met Batch Converter verwerkt.
Meestal onder: C:\Users%USERNAME%\AppData\Local\Temp
of met behulp van Soliworks RX

Vriendelijke groeten.

2 likes