Het is alweer een tijd geleden dat ik de tijd heb genomen om tijd met je door te brengen: het verlies van mijn baan heeft er zeker iets mee te maken
Kortom, hier ben ik weer op het pad van het zoeken naar werk... En beestje, wat is er gebeurd? Ik heb nog nooit zo'n lege vacaturesites gezien. Vooral voor het ontwerpbureau!! Dus ik denk dat het misschien tijd is om het onderzoeksveld te verbreden. En heel duidelijk droog ik me op! Waar kunnen we op terugvallen dat zich door het ontwerpbureau trekt en wat perspectief kan openen? Ik had kunnen nadenken over de kwaliteit, de methoden... of iets anders? Jullie meningen / feedback over het onderwerp zijn welkom.
Gefeliciteerd met je verjaardag van commu! Anders trainer of hotline bij Visiativ? Je kunt net zo goed betaald worden om te helpen! Maar ja, @Scofield1 het met je eens, het is niet echt de juiste periode. Welke regio(s)?
Afhankelijk van je regio heeft iemand contact met mij opgenomen voor CATIA V5 voor een dochteronderneming van Ariane 94 Boissy Saint Leger Als je geïnteresseerd bent in MP
Dus in werkelijkheid heb ik er al over nagedacht... Toen herinnerde ik me de vragen van mijn voormalige collega's die geen beginners zijn. Er is een dosis geduld en pedagogiek te vinden, wat volgens mij niet voor iedereen bereikbaar is
Ik woon in een multiregio: in de Sarthe, grenzend aan de Loire et Cher, de Orne en de Eure et Loire
Nou, ik wens je veel moed in je zoektocht, het is inderdaad niet het juiste moment, zou ik zeggen, maar als je geen keuze hebt ... Meld je dan aan voor " LinkedIn " of andere soorten. In de regio Rhône Alpes zijn er nog steeds veel banen, bijvoorbeeld ORANO, Air Bus, Safran of andere grote of kleine MKB's ... Een gezegde: " Wie zoekt, zal altijd vinden." Houd ons op de hoogte. Succes, @+. AR
Succes met je zoektocht! Soms zijn er rustige periodes, maar kansen komen altijd op een gegeven moment, en soms meerdere tegelijk, geef niet op Met je ervaring in BE, neem de tijd om een baan te vinden die je leuk vindt, het zou zonde zijn om jezelf in een afdeling te bevinden die je niet leuk vindt! (als je de keuze hebt, natuurlijk...)
Welke platforms ben je op zoek? Wat mij betreft had ik veel aanbiedingen gevonden op de Apec: