AC-ontwerp
Hallo
Kunt u ons vertellen wat uw project te maken heeft met een probleem met SolidWorks?
Ter informatie: dit forum is gewijd aan wederzijdse hulp op verschillende soorten CAD-software, waaronder SolidWorks.
Hoe dan ook, het maakt niet uit naar welk forum je gaat; als je geen specifiekere vragen stelt en als je geen schema, CAD-plan, enz... Enz....
Het is niet waarschijnlijk dat u een antwoord krijgt.
Vriendelijke groeten
Hallo;
Ik ben het op dit punt met Zozo_mp eens, herformuleer alstublieft uw verzoek zonder het kleine "Hallo" te vergeten en, mogelijk, een "kunt u me helpen om... "
Vriendelijke groeten.
Hallo
In termen van de maatvoering van een beetje hallo en een beleefde formule.
Zelfs in Douala zeggen we Bonjour
Vriendelijke groeten
Hallo Marius Trésor ,
Het is onmogelijk om op uw verzoek te reageren zonder over meer gegevens te beschikken, namelijk ten minste:
- de algemene afmetingen en massatraagheidseigenschappen van het in evenwicht te brengen samenstel;
- de gewenste rotatiesnelheid(en) voor de balanceerfase, de verwachte duur van de acceleratiefase,
- het beoogde type motor, met of zonder variatie, en de wijze van aandrijving;
- het opstellen van richtsnoeren,
- ...
Zelfs als de afbeelding enkele ideeën geeft, is het noodzakelijk om nauwkeuriger en vollediger te zijn om te hopen op hulp bij uw studie.
Merk op dat fabrikanten handleidingen aanbieden voor het kiezen van hun motoren, vaak toegankelijk op internet.
Vriendelijke groeten...
Ik heb de maathandleidingen nodig; Ik heb er een paar gedownload, maar het is niet erg interessant