Ik heb een probleem met mijn SolidWorks pro-licentie,
Bij het wijzigen van sommige functies (extrusiedieptewijziging of schetswijziging) op het moment van reconstructie maalt de software en kan ik minuten wachten, maar er gebeurt niets, als ik klik, reageert de software niet meer en crasht.
Is het SLDW-bestand te groot ?
Er moeten 5 extrusiefuncties zijn, 10 materiaalverwijdering, filets, afschuining, schaal en lineaire herhalingen van functies en schetsen
Het doet het me van tijd tot tijd met grote bestanden .... of geïmporteerde RWZI!
Heb je geprobeerd het te openen voordat je ging eten, het met rust te laten en te zien wat het deed toen je terugkwam? Als het na een uur nog steeds niet heeft gereageerd, moet je inderdaad een probleem hebben in het bestand.
Ik zie dat je lineaire petities hebt. Ik weet dat dit de machine veel vertraagt. Heb je geprobeerd ze te verwijderen en je wijzigingen aan te brengen? Het zou theoretisch beter moeten worden
Solid Works versie 2015, maar geen update KB3072630
om zo goed mogelijk te proberen de crash te voorkomen, verwaarloos ik de volgende functies om die van mijn MOFIF uit te voeren, maar bij het opnieuw opbouwen van alles kan het gebeuren dat de software niet meer reageert en soms zelfs bij het opslaan van mijn bestand in *STEP
Ik heb de software al 10 minuten laten draaien zonder reactie, dus ik forceer de crash met één klik om hem opnieuw op te starten
Ik gebruik dezelfde versie en met dezelfde soort problemen. Het lijkt erop dat er een oplossing is (als je in SP4 wilt blijven, anders is SP5 zeker de beste oplossing!), door een "HotFix_893815.exe" te installeren.