Mechanisch gelaste elementenbibliotheek

Hallo

Heb je een bibliotheek om het me te vertellen, want in de ISO-norm is er niet veel.
Of hoe je een profiel aanmaakt en toevoegt aan de database.
Ik ben op zoek naar vierkante buizen van 50x50x4

Bij voorbaat dank

Vriendelijke groeten

image

1 like

Hallo
U kunt het standaard bronbestand voor de mechanisch gelaste elementprofielen vinden door naar de opties te gaan en te zoeken naar de bestandslocaties "gelaste constructieprofielen".
Van daaruit kunt u met deze informatie naar de bron gaan en de schetsen wijzigen of kopiëren om ze op uw eigen manier aan te passen. Wees voorzichtig, als u een bibliotheek maakt, moet u de standaardbibliotheekorganisatie behouden, met het risico dat er niets in uw keuzelijsten wordt weergegeven. En uit het geheugen moet je solidworks na elke bibliotheekwijziging opnieuw opstarten.

PROFIEL ACIER.zip (12.2 MB)
Bijgevoegd is een " kleine " bibliotheek.

U moet weten waar SW deze / haar bestanden gaat krijgen: systeemoptie / bestandslocatie / Gelaste constructieprofielen

In deze map moet u het bestand uitpakken om de map " stalen profiel" op dit niveau te hebben:
image

2 likes

En ik zou eraan toevoegen, als je kunt, de voorkeur geven aan profielen met een deel van de familie omdat er minder stressverlies is bij het wijzigen van profielen.
Voorbeeld van een vierkante buis die is bevestigd
Voorraad buis. SLDLFP (330,8 kB)

3 likes

Hallo

Anders is er dit:
https://www.lynkoa.com/centre-de-ressource/produits?categories[0]=14242&pages_search=1

Dat gezegd hebbende, je moet ze op de juiste plaats zetten voor SW om ze te vinden...

1 like

@a_eriaud alleen Visiatv-onderhoudstoegangen hebben de mogelijkheid om deze bibliotheek te zien, lijkt mij.

1 like

Bedankt jongens :wink:

Ik kijk meteen in de bibliotheek en houd je op de hoogte.

Vriendelijke groeten

1 like

Kan iemand met een ultra-standaard setup mij het exacte pad geven.

Inderdaad, tijdens de installatie gedaan door visiativ heb ik niet het pad omdat de plansjablonen zich in een E-directory bevinden:

Dus als ik systeemoptie / bestandslocatie / doe, heb ik niet de hele lijst zoals weergegeven @stefbeno

Vriendelijke groeten

1 like

Ik valideer 100%
om de vaart erin te houden
Excel 2014.zip Profiel (7,2 MB)

Moge de kracht met je zijn

2 likes

Hoi @Zozo_mp ,

Bijgevoegd is het pad voor een "standaard" installatie
C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS\lang\english\lasprofielen

3 likes

Goed slecht nieuws, onmogelijk om deze P... van bestanden

Zelfs winedaube kan ze niet vinden (maar dat is normaal)

Ik vervloek de hotline van Visiativ (op "%@__) die zogenaamd de installatie doet

Ik geef het op, ik ga het doen papa door alle buizen opnieuw te maken, maar de hoeken op de profielen die met het gelaste monteur zijn gemaakt, te verhogen.

Omdat het af en toe is, komt het goed.

Ik wacht om mijn computer te wijzigen om SOLIDWORKS opnieuw correct te installeren.

Sorry dat ik je lastig val.

BEDANKT allemaal voor jullie zeer snelle hulp.

Vriendelijke groeten

PS: Het is duidelijk dat ik nu erg geïrriteerd ben om het juiste antwoord te kiezen, dus geef me niet de schuld van mijn keuze

2 likes

Hehe, voor het beste antwoord, er zijn er 6, speel het bij de dobbelstenen... :wink:

2 likes

Maar als je deze lijst hebt, moet je op het pijltje rechts van het vak klikken waar documentsjablonen worden weergegeven (dit is het eerste deel van de lijst) en dan ga je met de lift naar beneden.
Of u klikt op de knop "alles bewerken"

1 like

Dat heb ik gedaan, maar
Het kan het bestand niet vinden.

Met vensters die hetzelfde pad nemen als degene die in SW is aangegeven, vindt het niet.

Een beetje alsof de bestanden niet waren geladen.

Bedankt

1 like

Kun je 2 screenshots maken:

• één met de SW (file location) instellingen;
  • een van Windows Verkenner die de boom toont van het pad waar u de bestanden plaatst

Hartelijk dank

Maar ik geef het op omdat ik maar één frame heb en tegen de tijd dat ik alles onder de knie heb (inclusief het gebruik van de mechanisch gelaste module) zou ik het op de papa-manier hebben gedaan.

Omdat ik pas een gebouw maak als alle bisschoppen sterven, is het de kosten niet waard.

Ik was een beetje naïef en geloofde dat ik dit snel zou doen. Ik heb de dag voor niets doorgebracht.

In ieder geval ben je altijd zo aardig om me te komen redden.

Met vriendelijke groet

2 likes

Dat is een goed idee! Aantal keren dat je een tube verwisselt (die is gemaakt met een copy/paste van de vorige) en je alles kwijt bent!

1 like