Stel swMathPoint in = swMathUtility.CreatePoint(PuntCoördinaten) Stel swSktBlkDef = swSktManager.MakeSketchBlockFromFile(swMathPoint, "Pad naar blok", Onwaar, 1, 0) in
Wat ik krijg:
Wat ik leuk vind:
(Ik geef aan dat als ik direct handmatig invoeg, het goed is, maar zodra ik de macro laat werken, krijg ik het eerste resultaat, zelfs als ik het handmatig invoeg).
Ik heb de indruk dat er veel bugs zijn met de speciale tekens in de blokken
Mijn voorstel: Aangezien Ra 3.2 altijd moet blijven, waarom zou je dan geen "afbeeldingsblok" maken om de speciale tekens die niet worden gewijzigd te behouden? Vervolgens kunnen we deze afbeelding in een blok invoegen en bewerkbare velden invoegen. Zo blijft het blok verenigd
Ja, het kan een goed idee zijn, maar ik ben bang voor een grote kwaliteitsdaling bij het maken van een afbeelding. (Tot slot, is er een automatische manier om het met solidworks te doen of moet ik het via een screenshot doen?)
Ik weet het helemaal niet... het is echter mogelijk om de software meer te schalen, een screenshot te maken en vervolgens de vergrotingsfactor in SW te verlagen; Het verkleinde beeld zal dus van betere kwaliteit zijn
Misschien zal ik specificeren waar het precies voor zal worden gebruikt:
In mijn bedrijf zijn de basiskaarten bijgewerkt (kleiner handschrift, enz.) Ik zorgde voor het maken van een macro die de basiskaart bijwerkt (door deze opnieuw te laden).
Ten tweede is de oude algemene tolerantie groter en wordt deze niet bijgewerkt met de basiskaart. Dus ik wil een macro maken om de nieuwe in te voegen.
[bewerken]
Ik denk dat het grootste probleem is dat het blok de links verliest (omdat ik een link heb tussen de tekst en de Ras die later worden verwijderd), dan heb ik het probleem van de lettergroottes, maar in theorie als ik alles in volgorde doe, zou ik dit probleem niet moeten hebben.