Blok op solidworks

Hoi @GT22

Dus daar!!   BOEM!! we spelen in de grote competities. Het is Topchef-masterchef-top moumoute gecombineerd. Het is 43/20 waard zo'n baan. (Zozo bewonderend)

Ik doe SW weg, ik koop wat petanqueballen voor mezelf en ik ga naar het zwembad omdat ik er diep van binnen minder dom uit zou zien.

Wat een werk, het is clean van A tot Z, het is mooi, de vormen zijn perfect.
Ik wist intuïtief wanneer je perfect werk kon leveren.

Helaas ken ik de ondergrond niet, dus ik heb beginnersniveau gedaan.

Wel een kleine vriendelijke opmerking. De afdeling ontbreekt, wat voor mij de grootste moeilijkheid was.

Aan Plutarchus

medaillon_remarque_sur_le_rayon.jpg
1 like

@ Zozo

stop stop je maakt veel ;-) Ik ga blozen van schaamte ;-)

Het is niet alleen het oppervlak voor de geprojecteerde schetsen dat in het oppervlak is

aangezien ik een oppervlak heb gemaakt om de 2 delen met elkaar te verbinden

de rest is gewoon volume

voor de stralen, wat voor jou de grootste moeilijkheid is

Je moet gewoon de feestdagen voor de gek houden en dat gaat in theorie heel goed

zie bijgevoegd bestand Ik heb de vakantie vergroot X 2

@+ ;-)

pieces_1_ok_test_2_conge_1mm.sldprt
2 likes

Een andere inspanning omdat de straal tussen de verschillende afvlakkingen groter is.

Het is misschien door een elleboog van 45° aan het einde van het rechttrekken te plaatsen (wat gelukkig een buis is)  dat het beste resultaat zou moeten  worden verkregen. Je moet inderdaad twee stralen combineren die niet goed bij elkaar horen te passen. De curve van de afvlakgeleider moet worden gewijzigd

Het zou moeten werken, want daarna maak je een symmetrie.

Het enige probleem is dat het een gat in de verbinding maakt tussen de afvlakkingsverschillen.

Daarom wordt in mijn model de binnenradius berekend om overeen te komen met de buitenradius van de andere extrusie.

Ik geef absoluut de voorkeur aan jouw model.

@+  ;-)

1 like

Dat kan, als je wilt, alle stralen veranderen zoals je wilt

Maar het is duidelijk dat de diameter van de afvlakking niet mag worden overschreden

anders werkt het niet

Ja, ik deed het via een half stuk, omdat het een exacte symmetrie is

Nu is het ook mogelijk

Om anders uit te stralen, volstaat het om de symmetrieën te verschuiven

Laat dus een dag tussen de kamers en creëer de kruising van de 2 stukken 

Schets elke zijde en maak begeleide curven

en eindig met X smoothing 

@+ ;-)

2 likes

Hallo! :)

Heel erg bedankt voor je bericht:) 

Ik kan je bestanden niet openen omdat ik op SW2015 ben, dus ik download de 2017 nu omdat ik erg benieuwd ben om te zien hoe je het hebt gedaan:)

Ik had niet de moed om te kijken Maandag heb ik een goede verkoudheid opgelopen pff Ik ga de zomer missen xD

Ben! Uh!

Mijn bestanden zijn in 2018, maar met de tutorial zou je er moeten komen met je versie.

1 like

Hallo 

dus ik keek naar je bestanden met SW2017 het werkt nog steeds ^^

laag Ik kan de afronding niet veranderen lol.

Ik heb al een afdruk gemaakt om te testen, het is niet geweldig, maar het stelt je in staat om een beetje te zien in het echt ^^

test_imp.png

Hoi @ Gaui

We kunnen niets zien op je afbeelding

@+

3 likes

Corrigeer normaal