Dus daar!! BOEM!! we spelen in de grote competities. Het is Topchef-masterchef-top moumoute gecombineerd. Het is 43/20 waard zo'n baan. (Zozo bewonderend)
Ik doe SW weg, ik koop wat petanqueballen voor mezelf en ik ga naar het zwembad omdat ik er diep van binnen minder dom uit zou zien.
Wat een werk, het is clean van A tot Z, het is mooi, de vormen zijn perfect. Ik wist intuïtief wanneer je perfect werk kon leveren.
Helaas ken ik de ondergrond niet, dus ik heb beginnersniveau gedaan.
Wel een kleine vriendelijke opmerking. De afdeling ontbreekt, wat voor mij de grootste moeilijkheid was.
Een andere inspanning omdat de straal tussen de verschillende afvlakkingen groter is.
Het is misschien door een elleboog van 45° aan het einde van het rechttrekken te plaatsen (wat gelukkig een buis is) dat het beste resultaat zou moeten worden verkregen. Je moet inderdaad twee stralen combineren die niet goed bij elkaar horen te passen. De curve van de afvlakgeleider moet worden gewijzigd
Het zou moeten werken, want daarna maak je een symmetrie.
Het enige probleem is dat het een gat in de verbinding maakt tussen de afvlakkingsverschillen.
Daarom wordt in mijn model de binnenradius berekend om overeen te komen met de buitenradius van de andere extrusie.