Lege V5 workshop doos!

Hoi allemaal;

Ik heb een klein probleem met Catia V5. Wanneer ik de werkplaats wil wijzigen (bijv. overschakelen van GSD naar Part Design) wordt mijn dialoogvenster geopend, maar het bevat geen snelkoppelingen.

Ben je dit probleem ooit tegengekomen? En zo ja, heb je een oplossing?

Cédric.

boite-vide-v5.jpg

Ja, het is nogal raar nadat je hebt geprobeerd de workshops die je normaal gebruikt terug te zetten??

Gereedschap/Aanpassen

Vriendelijke groeten

Bastien

Hallo Cédric.
Probeer het antwoord van Bastien, anders kan het schoonmaken van de Catsetings de PB * oplossen.
* Een goede gewoonte is om een back-up van deze CATseting te bewaren om ze terug te kunnen plaatsen, want na verwijdering moet u deze aanpassingen opnieuw uitvoeren.

Ik heb naar je screenshot gekeken, je werkt in de hybride modus, is dat opzettelijk?
Van mijn kant vind ik dat de flexibiliteit van de GSD-module is om de constructie-elementen te kunnen reorganiseren zonder afhankelijk te zijn van de volgorde voor het maken van bovenliggend/kind.
Vriendelijke groeten

Hoi allemaal;

@ bastien.vogel & franck.ceroux

Nee, niets helpt!! maar hey, het is niet echt een probleem zolang ik omgevingen kan vinden en wijzigen via het menu Start!

@ franck.ceroux

Wat de Hybrid-modus betreft, ja, het is een keuze omdat je hiermee de GSD kunt combineren met de snelheid en eenvoud van de Solid voor het maken van componenten zoals centreer- en schroefschalen, bevestigingsclips, ribnetwerk...  

Die vraag laat ik voorlopig open, je weet maar nooit ;)

Cédric.

Reset, probleem opgelost.