Hallo, Bij de lancering van Solidworks 2014 SP5,

Http://solidworks.com/includes/js/panes/swpane.main.js ? v=641C9A67. Het bericht heeft geen invloed op de goede werking van de app

Hallo

Probeer een reparatie van de installatie. Om dit te doen, start u de installatie-instellingen van SW2014 SP5 opnieuw op. Aangezien SW al geïnstalleerd is, zal de installatiemanager u een reparatie aanbieden.

Hou ons op de hoogte.

Ik heb het product al opnieuw geïnstalleerd nadat ik het heb verwijderd! is altijd hetzelfde PB

In dit geval raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Heb je een abonnement op MyCad Services? Als dat zo is, moet u zelfs nog van site veranderen...

Wees voorzichtig, de antivirus verwijdert installatiebestanden, waardoor deze ongeldig wordt. Van mijn kant deactiveer ik het voordat ik het download.

Er zit een bug in de installatiemanager van de sp5, de technici vertelden me dat ik de sp5 moest downloaden, maar niet op de setup.exe moest klikken.

Ze vertelden me dat ik op het sldIM.exe  bestand moest klikken dat in de map Solidworks Download/sldim staat

Thuis werkte alles perfect

1 like

Ik installeerde het op een andere pc in SP5 , en het is OK.

Het moet alleen van de pc zijn gekomen, zelfs met een ander gebruikersprofiel!

Ik heb de opties onder Solidworks doorgenomen.

Hier is mijn oplossing bijgevoegd. De proxy van het bedrijf geeft zeker geen toegang tot deze link! of iets dergelijks.

lieg.jpg