In je assembly waar je de onderdelen wilt verbergen, ga je naar configuration manager, klik je met de rechtermuisknop op de eigenschap, BOM opties en verborgen.
Dit verbergt de onderdelen die afhankelijk zijn van deze montage.
In je assembly waar je de onderdelen wilt verbergen, ga je naar configuration manager, klik je met de rechtermuisknop op de eigenschap, BOM opties en verborgen.
Dit verbergt de onderdelen die afhankelijk zijn van deze montage.
Bedankt voor je feedback
Wat ik probeer te doen, is dat mijn commerciële onderdelen in assemblagevorm niet als een enkel onderdeel in de stuklijst verschijnen, en dat is in elke assemblage op een hoger niveau
Ter verduidelijking:
Als assemblage A bestaat uit deel B en C
Als je assemblage A naar een andere assemblage sleept en je doet de nomenclatuur, met
Laat zien dat je het volgende ziet:
Heeft
B
C
Met Cacher zie je alleen A (bijvoorbeeld een pneumatische cilinder waarbij je het lichaam en de stang van de cilinder niet wilt zien.)
Met Promote zie je B en C, maar niet de A.
Aan de andere kant, als u meerdere configuraties in uw assemblage heeft, moet u dit voor elke configuratie doen.
Maar anders worden in elke nieuwe assemblage of u laat uw assemblage A glijden, de onderdelen getoond, verborgen of gepromoot als gecontroleerd.
Bedankt
Dit is precies waar ik naar op zoek ben. Het is alleen dat ik het niet goed begreep.