Gelukkig nieuwjaar 2023 voor jullie allemaal!
Ik hoop dat je fijne feestdagen hebt gehad en dat je in goede vorm bent voor dit nieuwe jaar! We hopen op mooie projecten voor dit jaar, en meer nieuwe features op het platform!
En jij, wat zijn jouw plannen/goede voornemens voor dit nieuwe jaar?
Hallo
Gelukkig nieuwjaar 2023.
Wie nieuw jaar zegt, zegt nieuwe uitdagingen.
Moge de kracht met je zijn.
Hallo collega's,
Gelukkig nieuwjaar voor u allen en uw dierbaren, moge mijn vreugde en gezondheid voorspoedig voor u zijn
De beste wensen aan verzorgers en Linkoa
Hallo
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen
Lynkoa met "ik"
Onbedoelde fout, mea culpa, ja Lynkoa met een y!! Ik en de spelling, het is 6, ongeveer
Beste tovenaars, beste kenners, beste potige Maouss, beste collega's.
Een heel goed jaar en ook een goede gezondheid om al uw persoonlijke en professionele projecten uit te voeren.
We kunnen niet wachten op de nieuwe functies die onze "community manager" heeft aangekondigd
Vriendelijke groeten
Hallo allemaal,
Gelukkig nieuwjaar 2023 voor iedereen
Ik wens jullie allemaal gezondheid en een jaar vol rijkdom
De beste wensen voor jullie allemaal.
Vooral gezondheid, de rest is mooi meegenomen!
De beste wensen aan de hele gemeenschap!!
Hallo allemaal, ik wens jullie het allerbeste!!
@+.
AR
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen, de beste wensen voor 2023.
Bloavez Mad 2023 onder de Bretons
Gelukkig nieuwjaar voor iedereen
Ik was het bijna vergeten, maar dan is er nog tijd; GELUKKIG NIEUWJAAR en de beste wensen voor iedereen.
Te laat omdat ik een foto wilde maken voor de gelegenheid, maar ik kon er geen tijd voor vinden
@Sylk Je werd opgegeten door je mascotte
Raar trouwens, want het verschijnt nergens op MYCAD.
Het is gepland, we zullen het te horen krijgen!
Maar de voorspelling geeft geen voorspellingsdatum, een beetje zoals een ongeplande voorspelling, hoewel voorspelbaar vanuit een voorbeschouwing.
Vriendelijke groeten
PS: Ik voel me beter sinds je goede wensen omdat alleen de som van alle wensen telt
Blij dat ik je dag mijn @Zozo_mp heb verbeterd
Wat de mascotte betreft, heb ik geen info, maar in ieder geval denk ik dat ik een schonere versie (en in asm) moet zorgen die gemakkelijker te gebruiken is.