Fijne feestdagen @ allemaal

Als ik vanavond met verlof ben, is het tijd voor mij om de hele Lynkoa-gemeenschap hele fijne feestdagen te wensen, en om jullie volgend jaar te zien om elkaar te blijven helpen.

Cdt

Eric.

19 likes

Hetzelfde geldt voor mij :)

Gefeliciteerd met je verjaardag @ allemaal

Michel G.

images.jpg
11 likes

Dank je wel @frepo!

Fijne feestdagen voor iedereen en kijk uit naar 2014 voor nog meer wederzijdse hulp en tutorials!!!

@+

De coyote

12 likes

Het is niet echt een vraag, maar het is super leuk.

Het hele Lynkoa-team sluit zich bij mij aan om uw dierbaren, evenals u, heel fijne feestdagen te wensen, veel glimlachen, kleine eenvoudige maar oh zo belangrijke genoegens in deze tijden.

Fijne feestdagen voor iedereen.

12 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag allemaal

18 likes

Fijne Feestdagen

19 likes

Fijne feestdagen ook voor jullie allemaal!

12 likes

Hallo en bedankt voor deze vraag, die geen vraag is, maar het maakt niet uit!

Fijne feestdagen

11 likes

Fijne feestdagen allemaal!

Als je tijdens de feestdagen vragen stelt of beantwoordt, pas dan op voor chocolade op het toetsenbord!

14 likes

Gelukkige verjaardag aan alle Lynkoa-bijdragers!

11 likes

Dezelfde, fijne feestdagen voor iedereen en tot ziens in 2014 voor nieuwe concepten:)

10 likes

Fijne feestdagen voor iedereen en tot volgend jaar om deze vriendschappelijke wederzijdse hulp voort te zetten.

Een +

9 likes

In de hoop net zoveel te leren als altijd dankzij Lynkoa.

Veel projecten, niet alleen professioneel, voor de toekomst...

@ Yves Boutherand: De beste reactie zal collectief zijn, zoals vaak het geval is op lynkoa. ;-)

11 likes

@rmorel Daar zijn we het mee eens :-)

9 likes

Om bijdragers aan te moedigen, was ik de eerste die de gewonnen prijs bestelde en ontving dankzij de punten die op het forum werden verzameld.

Het is alleen maar om te zeggen dat de batches op hun bestemming aankomen (ik had 60 flessen Bordeaux gekozen met mijn 12000 ptn!). Lynkoa is een bal! Bovendien, met het proeven van een paar jaargangen tijdens de lunch , kan ik u verzekeren dat het geen "pipot" is!!

Ga dapper en tot volgend jaar voor nieuwe avonturen op het forum.

Vriendelijke groeten

14 likes

Fijne jaarwisseling voor iedereen en in 2014;)

Steve S.

9 likes

Gefeliciteerd met je verjaardag allemaal en wees redelijk over het drankje!

NIET MEER DAN ÉÉN GLAS PER KEER!!

Rom's

9 likes

Fijne feestdagen voor de hele Lynkoa-gemeenschap en tot volgend jaar om nog beter te worden in onze 3D

en nogmaals dank aan de ontwerpers van het idee van deze site om de "arme cartoonisten die we zijn om mensen te hebben die hard werken" zoals Ducros zou zeggen" om onze nutteloze vragen te beantwoorden !!

8 likes

@jmsavoyat 

Nou, het is niet slecht!

60 flessen voor de feestdagen, die mogen niet ontbreken:)

Het leek me nooit een grap, integendeel, het motiveert me altijd een beetje:) 

++

9 likes

Fijne feestdagen voor iedereen!!

8 likes