Raar, hij blijft staan waar ik hem heb geplaatst (onder 2017-SP5). In welke versie zit je?
Als je hem verplaatst, plaatst hij zichzelf altijd weer in het midden van het scherm?
Hetzelfde als max59, ik denk niet dat je je diafragma op het scherm kunt veranderen.
Hetzelfde als Antho, ik ben in 2018 SP1 en Solidworks onthoudt de laatste locatie van het raam.
Maar als het je kan geruststellen, waar het ook is, zal het je altijd dwars zitten
Hallo, hetzelfde als mijn collega's op Solid 2015 SP5. Het raam wordt geplaatst waar het de vorige keer was.
Cdt
Hallo
Dank u voor uw antwoorden.
Ik zit onder de 2014-versie zoals mijn collega's. Maar op hun stations kan dit raam worden verplaatst en blijft het op zijn plaats zodra ze een kamer weer isoleren!
Hallo lieve collega's,
Ik wil erop wijzen dat dit gedrag niet te wijten is aan solidworks zelf, omdat dit pure Windows-functies zijn die worden aangeroepen door routines of DLL's.
U zult hetzelfde gedrag opmerken voor andere software om dezelfde Windowsiaanse reden. Daarom heet het product van Croq$oft Windows.
Leuk nee :-)
Vriendelijke groeten
PS: Flemineur wint de prijs voor de langste titel van het forum :-) :-)
OK. Maar wat kan er worden gedaan om dit probleem te verhelpen? Bedankt
Hallo, de oplossing zou zijn om de versie van Solidworks te wijzigen in een nieuwere. Ga anders naar de computers van een van uw collega's, sla hun instellingen op en laad ze op uw pc. In theorie zou dit het probleem moeten oplossen.
Cdt