Gefeliciteerd aan onze grote winnaars van myCADday 2020!

De myCADday van gisteren was een fenomenaal succes! Meer dan 600 geregistreerd, wauw! Bedankt en gefeliciteerd aan iedereen!

Ik hoop dat je geïnteresseerd was in de onderwerpen en dat je #CAO kennis voor 2021 hebt kunnen opdoen! Voel je vrij om me te vertellen welke je het leukst vond:)

Ik wilde ook onze grote winnaars van de SOLIDWORKS Tip Challenge feliciteren: 

@m-ontwerp voor zijn tutorial "MyCADtools gebruiken om massagraveertaken van assemblagecomponenten te automatiseren"

@f.lheureux voor zijn tutorial "Het berekenen van het volume in een container"

@flegendre voor zijn tutorial "Het beheren van de componenten van uw commerciële bibliotheek"

@DoubleL voor zijn tutorial "Shortcut verbergen/tonen van lichamen of componenten"

& tot slot @OBI WAN voor je tutorial "Hoe een lengte te dimensioneren in een detailweergave" 

Gefeliciteerd allemaal met uw voorstellen, de keuze was ingewikkeld... (van de 17 voorstellen!!) maar het waren de deelnemers van myCADday die de doorslag gaven! Je kunt deze tips vinden op de uitdagingspagina en ik voeg die van OBI WAN toe als bijlage omdat deze per e-mail naar ons is verzonden ;)

Maak je geen zorgen over de anderen, de Lynkoa-uitdaging is nog steeds aan de gang om je geweldige cadeaus te laten winnen:)

Fijne dag en duimen dat de volgende myCADday 2021 editie persoonlijk zal zijn! 

Coralie :) 

astuce_obi_wan.pdf
5 likes

Bedankt voor dit evenement en deze uitdaging, erg blij met mijn debuut hier om deze erkenning te hebben gekregen! 

Florian

4 likes

Ik raadpleeg het forum heel vaak om antwoorden te vinden op mijn vragen over Solidworks. Maar het is de eerste keer dat ik deelneem aan zo'n uitdaging, en ik heb hem gewonnen. Zorgt het er echt voor dat je actiever wilt zijn op het forum:) Dank aan de stemmers en organisatoren;)

2 likes

Proficiat aan de winnaar :)!!

Uh, hoe kunnen we ze zien? omdat het tegen mij opmerkt: "U bent niet geautoriseerd om deze pagina te openen."

Dank je wel:)

6 likes

Clap Clap Clap, plus een Holla en krachtige handdrukken voor alle deelnemers.

Nou, ik betreur het een beetje dat er geen functie in SW is die het coronavirus 19 zou verpletteren, omdat het ons een beetje van onze mooie bijeenkomst van 2018 heeft beroofd. Als iemand deze functie goed verborgen vindt in de online hulp van de Chinese versie die het zegt, zullen we een vertaler vinden in het 13e arrondissement van Parijs!   ;-)

Groeten   zz

7 likes

@Centor, 

Oeps... Tot zover mij, normaal gesproken zou je ze nu moeten zien! :)

Klik hier 

Goedemiddag:)

1 like

@m-conceptie, @f.lheureux

Blij dat je genoten hebt van deze ervaring!! Lynkoa is gemaakt om passie en beroep te combineren:) Er zullen andere uitdagingen zijn, maak je klaar!!

3 likes

Ik heb je ook de video van de "tips en trucs"-sessie van gisteren geplaatst. Deze workshop stelt je in staat om enkele dagelijkse tips en trucs in SOLIDWORKS te ontdekken of te herontdekken. Onze experts praten met u over het schetsen, het tekenen voor de meest bekende modules. U kunt ook de Event Base-bewegingsmodule ontdekken :)

https://www.youtube.com/watch?v=GVO1PMFG-Eg&feature=youtu.be

2 likes

@Coralie

Nikkel bedankt  als je de link naar het nieuwe SW2021 nieuws  ook :). Het zal geweldig zijn

Moge de kracht met je zijn

2 likes

WAN @OBI

Ja! We zijn alle herhalingen van het evenement aan het voorbereiden, ik zal ze volgende week publiceren:)

Fijn weekend allemaal! Coralie :) 

3 likes

Hallo allemaal,

Proficiat aan de winnaars,

helaas onmogelijk om toegang te krijgen tot de uitdagingspagina, het zet me "Toegang geweigerd" (snuif).

1 like

Net als Pierre S: "U bent niet geautoriseerd om deze pagina te bezoeken."

Hallo, @Coarlie

Nee altijd hetzelfde zien in bijgevoegd bestand, geen big deal ik wacht tot je de herhaling en kijken op het:)

@Pierre S, dezelfde zorgen als jij :')

capture.jpg
1 like

Hoi allemaal 

Beslist ingewikkeld!! Ik breng de info (opnieuw) naar voren, sorry voor het wachten... :/ 

Hoi allemaal 

Herhalingen van de myCADday workshops zijn beschikbaar :) 

Zie: https://www.visiativ-solutions.fr/replays-mycadday-2020/

Veel kijkplezier en een fijne dag!

Coralie :)

1 like

Hallo

Het is jammer, we kunnen nog steeds niet bij de uitdagingspagina om de tutorials van collega's te zien, terwijl er waarschijnlijk veel leuke dingen te ontdekken zijn.