Proficiat aan de grote winnaars van de challenge!

De jury heeft gisteren beraadslaagd en ik heb het grote genoegen om de winnaars bekend te maken van de uitdaging van het vliegende object uit je kindertijd met elastische voortstuwing ! We ontvingen 18 voorstellen (!!) dus de keuze was erg ingewikkeld en we moeten met 5 personen zijn geweest om te beslissen...!  

Ik wil alle deelnemers echt feliciteren met het ongelooflijke werk dat ze hebben verricht, met alle  creativiteit en techniciteit! We kunnen zeggen dat deze uitdaging met vlag en wimpel is aangegaan en ondanks zoveel enthousiasme zullen we niet aarzelen om er nog meer te organiseren! 

Dus zonder te wachten, hier zijn de grote winnaars: 

- 1e plaats voor @gedup en zijn Lynko Air ! Gefeliciteerd! Aan alle criteria is voldaan, naast een prachtig resultaat! Deze prachtige creatie zal daarom worden 3D-geprint :)

- 2e plaats voor @Sébastien.colet voor zijn Space Whistle ! Het idee van de projector voor de raket sprak ons aan! Bravo :)

- 3e plaats voor @DoubleL en zijn Minioncopter ! Creativiteit en humor gegarandeerd:) Goed gedaan!

Proficiat aan onze 3 winnaars en aan al onze deelnemers! De volgende challenge vindt plaats in februari! En in de tussentijd zie ik jullie graag voor de resultaten van de mini challenge op donderdag :) 

Zeer mooie dag voor iedereen:) Coralie 

1 like

@Coralie

Zelfs als dat betekent dat er een communicatiedraad moet worden gemaakt voor het juryberaad voor de winnaars 

Een beeld van ieders prestatie was denk ik verstandig geweest

Felicitaties aan de winnaars 

@+

5 likes

Hallo Coralie,

Ik ben het eens met GT22.

@+.

AR

2 likes

Hallo

De voorstellen zijn HIER te zien. wink

Vriendelijke groeten

6 likes

Ontzagwekkend! Proficiat aan iedereen

Hallo 

Inderdaad, vergissing van mijn kant! In de opwinding van het aankondigen van de winnaars, vergat ik de visuals...! We hebben een artikel op de site geschreven met de renders als je een kijkje wilt nemen ;) https://www.visiativ-solutions.fr/challenge-lynkoa-les-grands-gagnants/

Nogmaals gefeliciteerd allemaal! 

Coralie :)

1 like