Ik heb geprobeerd de visualisatietool in te stellen om een globaal overzicht van mijn stuklijst te krijgen vanuit de assembly.
Hiervoor heb ik al een stijl in Excel-formaat opgeslagen en heb ik geprobeerd te begrijpen hoe deze is gecodeerd.
Door het Excel-bestand van het visualisatiesjabloon aan te passen (een beetje met vallen en opstaan) is het me gelukt om 9 aangepaste kolommen naar voren te brengen in plaats van het oorspronkelijke maximum van 5. (bij de tiende stort hij neer). Op zich is het een beetje victoir voor mij:)
Het probleem is dat alleen de eerste 5 kolommen overeenkomen met wat ik in het Excel-bestand heb gecodeerd. steevast gebruiken de laatste 4 kolommen de SW-eigenschappen van dichtheid, oppervlakte, massa en totale massa Wat me helemaal niet interesseert.
Heeft iemand hulp om mij te geven om de werking van dit Excel-bestand te decoderen?
Absoluut niet! Om de waarheid te zeggen, de hele regel 1 is onduidelijk. De vakjes in regel 1 worden als volgt ingevuld:
0,Nee,Nee,0.000000,0
Uit mijn tests leidde ik af dat elk vierkant in rij 1 de vulling van een kolom aandrijft. De komma's zijn de scheidingstekens
Het eerste numerieke teken definieert de eigenschap van de kolom, gekozen uit de kolommen die in rij 2 zijn aangegeven. 0 voor het onroerend goed vermeld in vak B1, 1 voor B2, 2 voor B3, enz... BEHALVE de eerste 2 vakken, zijn de eerste 2 kolommen altijd de bestandsnaam en het aantal.
De 2e en 3e ja/nee-keuze lijken sortering in de kolom mogelijk te maken. De een of de ander zonder onderscheid... vreemd.
De 4e 0,000 definieert de positie van het begin van de kolom (in % van de breedte van het paneel)