Hallo
Ziezo, ik heb een groot weergaveprobleem met sommige SW (2018 SP4) onderdelen
2 soorten bugs onthuld!
Opening van stap, deel en ASM.
1) Het scherm is helemaal zwart, als ik de kamer draai, gaat het scherm terug naar normaal, ik laat de knop los, het wordt weer zwart.
2) Display bug -> lijnen die altijd zichtbaar zijn, beeldprobleem gearceerd (zie PC).
Bij voorbaat dank:)
bug_-_bumper.jpg
Hallo
Dit lijkt me geen gebruikelijke bug omdat het anders bekend zou zijn en SW al lang failliet zou zijn gegaan ;-) ;-)
Maar als ik je jpg zie, kan dit betekenen dat je een echte weergave van de afbeelding gebruikt en dat, afhankelijk van de aangegeven verlichting en de scène, het inderdaad zwart is.
Plaats uw onderdeel en ik zal u vertellen wat er op mijn machine gebeurt (discretie verzekerd)
Vriendelijke groeten
- Is de machine opnieuw opgestart?
- Heeft u uw grafische stuurprogramma gecontroleerd? http://solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html
Bedankt voor je feedback!
Ik heb net ondersteuning gekregen aan de telefoon, geen problemen met stuurprogramma's (up-to-date ), noch realview-scène. De bug werd willekeurig onthuld op componenten en zelfs assemblages.
De enige manipulatie die werkte, was een reset van het register.
In ieder geval bedankt voor je antwoorden, ik hoop dat dit onderwerp nuttig zal zijn voor iemand anders:)
Fijne dag voor jou!
1 like