Boom voor het maken van bugdisplays

Hallo

Ik heb een weergaveprobleem met de creatieboom, deze neemt alle ruimte op het scherm in beslag en ik heb geen toegang meer tot de 3D-weergave.

En onmogelijk om de zijkant vast te pakken om het raam te verkleinen, wat betekent dat ik niet meer aan deze 3D kan werken (zie in PC). Iedereen weet hoe dit op te lossen?

capture.jpg

Hallo

Heeft u hetzelfde probleem wanneer u uw sw-venster (niet volledig scherm) minimaliseert. In dit geval, als u het sw-venster aan de rechterkant vergroot, ziet u de hendel om de featune-manager te verkleinen

Cdlt

Hallo en bedankt voor je voorstel.

Allereerst heb ik niet de menu's om het venster van mijn assemblage te minimaliseren, in tegenstelling tot andere assemblages (zie bijlage).

Het handmatig minimaliseren van het SW-venster en het vergroten ervan zorgt er niet voor dat de hendel verschijnt.

Aan de andere kant kun je het raam niet veel optillen, het blokkeert na een tijdje...

capture.jpg

Hallo;

Als u de "F9"-toets hebt geprobeerd om de aanmaakboom te sluiten, zou u toegang moeten hebben tot het handvat van de laatste.

1 like

Hallo, met welke functie komt deze snelkoppeling overeen?

Thuis doet hij niets.

Hallo

Test "F9" via het weergavemenu :

Als dat niets verandert, probeer dan de "standaard" werkruimte te selecteren:

Cdt

2 likes

Hallo, ja door het gebied van de featuremanager-boom uit te vinken, krimpt de boom naar links en kunt u aan de hendel trekken om de grootte van de boom opnieuw aan te passen.

Hartelijk dank!

1 like