Domme vraag:
Is de transparantie niet direct in de kleuropties van de kamer ingesteld?
(in de geavanceerde kleuropties)
Domme vraag:
Is de transparantie niet direct in de kleuropties van de kamer ingesteld?
(in de geavanceerde kleuropties)
Evenmin
Maar het lijkt ook geen transparantie te zijn, aangezien het me lukt om de onderdelen transparant te maken en ik een andere weergave krijg (zie bijgevoegd bestand een beetje hierboven)
Voor mij zag het eruit als een transparantie-effect, maar van een andere intensiteit dan degene die je krijgt met de rechtermuisknop / verander de transparantie zoals op de bijlage:
Bedankt, maar helaas lijkt het dat niet te zijn. Ik heb niet zulke geavanceerde instellingen op mijn Solidworks-versie en ze lijken goed afgesteld te zijn
Goedemorgen
Ik ben bezig met een geweldige opgraving, simpelweg omdat onze stagiair net het probleem op zijn post had.
In eerste instantie werd gedacht dat het te wijten was aan de update van windob gisteravond.
Na veel onderzoek hebben we het probleem opgelost door in de instellingen / weergave / weergave van randen in gearceerde modus te gaan kijken waar de wireframe-modus om een onbekende reden was geactiveerd.
Selecteer dus gewoon de LCS-modus en alles is weer zoals het was.
Ik zal zo snel mogelijk kijken of er geen ongelukkige sneltoets is die deze modus zou activeren.