Hallo Ik heb de 2024-versie geüpdatet van SP3.1 naar Sp4 en ik ervaar een bug? in de Scheppingsboom. De positioneringsschetsen van de boorfuncties worden niet meer opgenomen in de functie en dit op een willekeurige manier (soms ja, soms geen ??!!) zonder logische reden. Als ik de functie bewerk, wordt de schets geabsorbeerd, maar als ik het bestand opnieuw open, komt het er weer uit. Het is best vervelend omdat deze schetsen zichtbaar zijn in het montagebestand en ik ze handmatig moet verbergen. Misschien heeft iemand dit probleem al gehad?
Hallo Het overkwam mij aan het begin van de week... Maar omdat ik net veel grote wijzigingen had aangebracht in eerdere functies, schreef ik het toe aan een algemene herberekeningsbug! In de finale was het te veel een puinhoop, ik verwijderde mijn piercingfuncties om alles opnieuw te kalibreren. Ik ga wat beter kijken... We zijn met minstens 2 mensen! Fijne dag.
Ik denk dat we moeten vragen om de oprichting van een " SW Bugs" categorie op het forum. Waarom hebben we het nog niet gedaan? Naar mijn mening is dit degene die het beste zou werken!
Met deze zichtbaarheid, en geluk, kunnen ze gemakkelijker teruggaan naar Dassault dan via rapporten of tickets die nooit in overweging zullen worden genomen...
Wat gebeurt er als u het document (een kopie) in deze abnormale staat opslaat en dat document vervolgens opnieuw laadt? Is de boom gereorganiseerd of nog steeds abnormaal?
Het verandert niets. Als ik een nieuwe boorfunctie maak of een oude boorfunctie bewerk, verschijnt de bug willekeurig wanneer het onderdeel in een assemblage zit. (alsof het op dat moment aan het veranderen was) Ik kan niet begrijpen waarom, want het zijn soms bijna identieke stukken.
Ik zag zelfs een kamer met verschillende boorfuncties waar alle schetsen aan het einde van de schacht zaten (je kunt ze zeker met de hand herschikken door ze net voor of na de functies te plaatsen), maar als je de schetsen bewerkt, worden sommige eerdere functies gedeactiveerd!! Nog een vreemd detail: de boorgedreven herhalingen die vroeger " afgeleide boorherhaling" werden genoemd, worden soms " afgeleide lineaire herhaling" genoemd
Nou, het verandert niets... Verrassend genoeg had gisteravond alleen de MEP een boom met de kever en niet het onderdeel, vanmorgen opende ik de kamer om de voorgestelde test te doen en presto, de schets is uit en zichtbaar!
Het is nog steeds vreemd, maar voorlopig blokkeert het me niet... Ik heb geen functie die zijn naam verandert of schetsen die naar de onderkant van de boom vallen (we zijn in de herfst, misschien een onderzoekslijn... )
De verminderde functies worden inderdaad niet gecorrigeerd. Voor het nieuws, de bug was zo willekeurig dat ik nog niet genoeg kennis achteraf heb om te bevestigen. In ieder geval bedankt voor je feedback.
Nee, het verandert niets aan mij. De " 59 " schets hier blijft aan het einde van de boom en dus moet ik hem handmatig verbergen Schets " 60 " is voor hetzelfde type boren op de linker versie van het onderdeel. Zoals je ziet heb ik nog andere boorfuncties, maar die zijn geen probleem.