Fotoweergave 360 bug

Goedenavond

Onlangs is photoview 360 op solidworks 2017 gelanceerd en het venster sluit onmiddellijk. Vroeger werkte het en sinds gisteren kan ik het niet meer gooien. Ik heb echter de Apple-applicatie "hallo" up-to-date en installeer solidworks opnieuw, maar nog steeds niets. Heeft iemand ooit dit probleem gehad?.

Bij voorbaat dank

Zie dit bericht! http://www.lynkoa.com/forum/mise-en-plan/probl%C3%A8me-avec-photoview-360

Cdt 

G.650s het heeft al de "hallo" -software geïnstalleerd. Vreemd..

max59, ik heb deze link gezet omdat ja, de voorgestelde oplossing is al effectief, maar er zijn andere leads, zoals degene die zegt dat het bij het installeren van Solid is dat je Photoview moet installeren en niet daarna moet toevoegen (het is maar een tip ...)

Cdt

Hoi allemaal

Bedankt voor je antwoorden, maar zelfs met wat ik heb gelezen, klopt het niet. Ik heb Photoview tijdens de installatie geïnstalleerd, hallo bijgewerkt en zelfs opnieuw geïnstalleerd voor het geval dat. Maar nog steeds niets, alleen het voorbeeldvenster dat direct wordt gestart en gesloten.

Als je nog andere aanwijzingen hebt, aarzel dan niet!!

Bij voorbaat dank

Hallo

Welke Windows?

Was er een Windows-update net voordat de bug verscheen?

Heeft u bij het opnieuw installeren van Solidworks een "schoonmaak" van de pc uitgevoerd of een eenvoudige de-installatie gevolgd door een herinstallatie?

Vriendelijke groeten

Hallo

Ja, er zijn Windows-updates, maar ik render niet elke dag, ik realiseerde me van de ene op de andere dag dat het niet meer werkte. Ik heb een laptop waarop ook Windows-updates zijn geïnstalleerd, maar photoview360 werkt.

Ik heb zojuist een volledige verwijdering van solidworks gedaan en volledig achter opnieuw geïnstalleerd.

sorry dat ik Windows 10 gebruik

Hallo

Na het verwijderen van Solidworks verdient het de voorkeur om de pc minimaal op te schonen voordat u deze opnieuw installeert om te voorkomen dat er sporen achterblijven die de werking kunnen verstoren, zoals een installatiemap 'C:\Program Files\SolidWorks(2)' in plaats van 'C:\Program Files\SolidWorks' en andere sporen in het register...

Op Windows 10 moet u ook de .Net Framework 3.5-functie activeren om te controleren:

Een kleine controle ook te doen op de grafische kaart driver ...

Vriendelijke groeten

1 like

Schoonmaak installatie ok

Netto kader ok

Up-to-date nvidia-kaart

Ik wanhoop

Om te proberen: https://forum.solidworks.com/message/362773#362773#362773

De map C:\Users\**User**\AppData\Roaming\Luxology wordt gemaakt de eerste keer dat photoview wordt gestart, maar wordt naar mijn mening niet geleegd bij het verwijderen van SW, dus als er een beschadigd bestand in is geglipt ....

2 likes

Probeer ook !! het werkt niet!!

En proberen te zien waar het logbestand van de invoegtoepassing is, misschien is er een manier om het probleem op te lossen?

1 like

Nou ik heb geen idee, sorry !!!!

Ik heb alles geprobeerd, ik weet niet waar ik moet zoeken, in ieder geval bedankt d.roger voor het aanbieden van oplossingen.  Ik sta er altijd voor open als iemand een idee heeft. 

Hallo

Ik vond dit: https://forum.solidworks.com/thread/208728, het eerste antwoord gaat over het uitvoeren van SW in de beheerdersmodus en de laatste zin is ook interessant " De nieuwste versie van Bonjour is soms niet de beste!  Heb je iTunes geïnstalleerd?  Het installeert en gebruikt ook Bonjour "

Welk Solidworks 2017 service pack heeft u?

Om gezien te worden!!!

Vriendelijke groeten

Nou, in het ergste geval is er altijd DE oplossing...

Een systeemherstel naar een eerdere datum, of in het ergste geval een volledig systeemherstel... als er echt geen keuze is , verwijdert het in ieder geval alle "" die mogelijk naar rechts en links op de pc zijn gegaan.

Groeten en veel succes

G.650s

Hallo

Ik gebruik solidworks 2017 SP4.0. Ik heb ook geprobeerd met verschillende versies van hallo, itunes... Ik had erover nagedacht om te herstellen, maar herstellen is niet ingeschakeld op mijn Windows. 

Het probleem is dat het een week geleden werkte en 's nachts niets. Als het me lukt om het photoview360-venster te krijgen, verschijnt de kamer niet, deze is leeg. Visualize werkt perfect... bizaaarrrreee

Hallo

Allereerst, installeer SP4.1 of SP5.0 omdat SP4.0 bekend staat om zijn problemen, het is normaal gesproken niet meer te downloaden denk ik. Als dat niet werkt, is DE G. 650s-oplossing zeker degene die u moet overwegen!!

Vriendelijke groeten

Heeft u een andere computer in dezelfde configuratie?? om erachter te komen of de computer of de software in gebreke is gebleven???

Bedankt