Błąd Solidworks

Cze wszystkim

Pracuję na Solidworks od niespełna roku (w wersji Education), nie ma problemu z jego instalacją. Po kilku miesiącach użytkowania oprogramowanie wyświetliło komunikat w stylu: "Pełna pamięć".  Pamiętam, że na samym początku instalacji zainstalowałem całe oprogramowanie na mojej karcie SSD (119 GB). 

Przeniosłem więc plik danych Solidworks na główny dysk twardy komputera. Problem został rozwiązany, jednak podczas otwierania oprogramowania zaczął pojawiać się następujący komunikat: "Brak bazy danych Solidworks. Nie wszystkie funkcje będą dostępne". Pomimo tego komunikatu oprogramowanie działało bardzo dobrze i wypuściłem swoje części (przedwczoraj nadal pracowałem nad oprogramowaniem).

Od dzisiejszego ranka, jak tylko otworzyłem oprogramowanie, obserwuję dużą powolność i nie można z nim pracować, ponieważ jest tak wolne. Przywróciłem plik danych Solidworks na karcie SSD i nic się nie zmienia.

Szukałem możliwego wirusa, błąd systemu, nic nie wychodzi. Zrestartowałem komputer 3 lub 4 razy i nic się nie zmienia.

To nie jest mój komputer, dobrowolnie zainwestowałem w komputer Asus Gamer do pracy (119 G SSD; 8 G ram, i7, CG NVIDIA GEFORCE GTX 960 M)

Czy masz jakieś pojęcie o problemie? Czy będzie konieczne ponowne zainstalowanie oprogramowania?

Dziękuję za pomoc.

Cześć, guillaume.salazard, czy byłeś w Solidworks Rx (na swoim komputerze), w sekcji "diagnostyka".
Czy pobrałeś najnowszy sterownik? 
Być może (to znaczy może ^^) da się powiązać.

2 polubienia

Do pracy na solidworks potrzebna jest karta graficzna z certyfikatem oprogramowania

więc potrzebujesz stacji roboczej, a zwłaszcza nie komputera do gier 

@+

8 polubień

Czy myślałeś o zrobieniu porządków i usunięciu plików lokalnych??? Na dłuższą metę zajmują dużo miejsca!

i rzeczywiście, kilka razy na forum powiedziano, że komputery do gier są dalekie od bycia najlepszymi do projektowania 3D.

Cdt

G.

5 polubień